חדשותסטארטאפ ניישן

עמית דדוש יעמוד בראש יחידת ביט של בנק הפועלים

עמית דדוש, מנהל החדשנות והפיתוח העסקי של קבוצת החברות yes, פלאפון ובזק בינלאומי, נבחר לנהל את יחידת ביט בחטיבת החדשנות והאסטרטגיה של בנק הפועלים

עמית דדוש הוביל את החדשנות ואת הפיתוח העסקי בשלושת מותגי התקשורת, והוביל את הקמת שירות הסטרימינג yes+ שנחשב לאחד משירותי הטלוויזיה המתקדמים ביותר בעולם אשר פותח בשיתוף פעולה יחד עם אפל העולמית. בנוסף, הוביל את אחד הפרוייקטים המורכבים בשוק התקשורת, המיגרציה של yes משידורי לווין לשידורים על גבי האינטרנט. 

אפליקציית bit היא המובילה בישראל, עם קרוב ל-2.5 מיליון משתמשים פעילים. bit הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים – באופן המאובטח ביותר ובחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה. האפליקציה המשיכה להתחדש באופן דינמי בהתאם לצרכים המשתנים בשוק והחלה להוביל את מהפכת התשלומים לעסקים ולחברות במגוון תחומים: קמעונאות, מזון, מוצרי צריכה, אנרגיה, ביטוח, פנסיה ועוד, והשנה השיקה את הארנק הדיגיטלי של bit ואת כרטיס האשראי bitcard.

גולן שרמן, משנה למנכ”ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה אמר: “עמית מביא עמו יכולות מגוונות, ניסיון וחשיבה עסקית ויצירתית ממוקדת חווית לקוח, שתסייע ל-bit להמשך התנופה וההצלחה. אני מאחל לו הצלחה רבה באתגר הגדול החדש”.  

עמית דדוש ציין כי: “אני גאה ונרגש להוביל את bit, שירות התשלומים הדיגיטלי המוביל בישראל. זו תקופה מרתקת להיות חלק מעולם הבנקאות המתחדש ואני מודה לבנק הפועלים על האמון עם מינויי לתפקיד”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן