חדשות

טוטו WINNER השיק אפליקציה חדשה ומתקדמת

לקראת טורניר יורו 2020

הנה זה מגיע: שבוע לפני שריקת הפתיחה למשחקי יורו 2020 אשר נדחו בשנה בשל משבר הקורונה, משיק טוטו WINNER אפליקציה חדשה משודרגת הכוללת מגוון פיצ’רים חדשניים:

חיבור ביומטרי באמצעות זיהוי פנים וטביעת אצבע, הרבה יותר מידע סטטיסטי, המלצות של פרשנים וכתבי ספורט, אפשרויות לשיתוף טופס עם חברים וברשתות, ועוד.

כחלק מההערכות של טוטו WINNER לאירועי השיא של הקיץ בספורט העולמי- יורו 2020, קופה אמריקה והמשחקים האולימפיים בטוקיו, אשר נדחו מהשנה שעברה בשל משבר הקורונה, הושקה גם האפליקציה החדשה תחת הכותרת – “האפליקציה החדשה של Winner – יש לך את כל הכלים להרוויח”. 

מלבד ממשק חדש, קל ונוח יותר לשימוש, מכילה האפליקציה החדשה גם מגוון פיצ’רים חדשים לשיפור חווית המשתמש. כך לדוגמה, ניתן מעתה להתחבר לאפליקציה באופן ביומטרי באמצעות זיהוי פנים ו/או טביעת אצבע. האפליקציה החדשה מאפשרת גם לשתף את טופס ההימורים עם חברים וברשתות. בנוסף, מכילה האפליקציה לטובת הלקוחות יותר מידע סטטיסטי, תוכן מגוון כגון: טיפים והמלצות של פרשנים וכתבי ספורט מובילים בישראל, סינון אופציות בליין, אפשרויות חיפוש מתקדמות ועוד. 

האפליקציה החדשה הינה תולדה של תהליך עבודה פנימי של אגף האון ליין, מנהלת המוצר שמרית קילצ’בסקי ואגף מערכות המידע בראשות אלי בן סימון במועצה להסדר ההימורים בספורט שכלל בין השאר מיפוי העדפות של הקהל הישראלי, זיהוי של טרנדים חמים כיום בעולם בתחום אפליקציות הספורט בעולם, ופיתוח יישום חדשני ומתקדם לטובת שיפור חוויית המשתמש של הלקוחות ולהעמיד לרשותם הרבה יותר מידע ותוכן זמינים.  

מלבד הפיצ’רים החדשים ימשיכו לעמוד לרשות הלקוחות של האפליקציה: מאות אופציות הימור בכל יום על אירועי הספורט בארץ ובעולם, מבצעים והטבות פרסונליות, עדכונים מידיים, מידע על כללי המשחק, תקנות, משחקים באחריות ועוד.

האפליקציה זמינה כיום להורדה או לשדרוג ללקוחות אייפון בחנות ה-App store ולמשתמשי אנדרואיד משרתי הטוטו המאובטחים. 

האפליקציה של WINNER נחשבת לאחת הפופולאריות בישראל בקרב חובבי הספורט וכוללת מאות אלפי לקוחות רשומים. כיום מרכזת האפליקציה כ- 83% מסך מחזור ההכנסות של פעילות הדיגיטל של המועצה להסדר ההימורים אשר עמד בשנה שעבר על כחצי מיליארד ₪ . 

יעל אלמור לאון מ”מ מנכ”ל המועצה להסדר ההימורים אשר עמדה בראש מיזם האפליקציה החדשה אמרה כי “אני גאה לומר שהאפליקציה החדשה של ווינר ניצבת כיום בשורה אחת עם מיטב אפליקציות הימורי הספורט בעולם. לאור השימוש הגובר כיום בנייד מצריכת חדשות, קניות ועד לניווט ותשלום חנייה, אין זה מפתיע שגם צריכת תכני הספורט עברו כמעט באופן בלעדי לסלולר. 

זו הסיבה שבחרנו באפליקציה החדשה כפרויקט דגל שהיה חשוב לנו להשיק לפני אירועי השיא של הקיץ. מלבד הרבה יותר פאן, חוויית משתמש משופרת, אמצעי אבטחה ביומטריים, גולת הכותרת של האפליקציה בעיני היא הרבה יותר מידע נגיש וזמין לטובת הלקוחות שלנו. מידע אשר מאפשר להם לבצע ניתוח ברמה הגבוהה ביותר בדרך לקבלת ההחלטות. תחום הימורי הספורט בארץ ובעולם עובר בשנים האחרונות שינוי גדול הודות למהפכת הסלולר. במובנים רבים הסטטיסטיקות והמידע העצום שזמין ונגיש כיום לכל אחד בכף היד הופך את הימורי הספורט לתחום שאינו שונה במהותו להשקעה בבורסה. בשני התחומים יותר ויותר שחקנים מקבלים את ההחלטות באופן יותר מושכל על בסיס ניתוח של מידע וסטטיסטיקה. לכן, גם החלטנו שהכותרת של האפליקציה החדשה תהיה- ‘עם האפליקציה החדשה – יש לך את כל הכלים להרוויח’.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן