חדשותנדל"ן בארץ

זוכים במכרז דיור במחיר מופחת ל-361 יח”ד בשדה התעופה הישן באילת

רשות מקרקעי ישראל הכריזה על שוויקה חקשורי בניה בע”מ ועמרם אברהם חברה לבנין בע”מ כזוכים במכרז לבניית 361 יח”ד ב-4 מתחמים לבנייה רוויה, במסגרת דיור במחיר מופחת באילת. במסגרת המכרז שווקו 108 יח”ד, הכוללות מרפסת מחסן וחניה, במחיר מופחת ו-253 יח”ד בשוק החופשי

להלן אומדני המחירים לדירות ששווקו במסלול מחיר מופחת:
המחיר התחלתי לדירת 85 מ”ר יעמוד על 809,100 ₪. 
המחיר התחלתי לדירת 100 מ”ר יעמוד על  939,600 ₪.
המחיר התחלתי לדירת 120 מ”ר יעמוד על  1,113,600 ₪.

מחירי הדירות שנקבעו במכרז משקפים הנחה של 40% בהשוואה לדירות דומות בשוק.
למכרז הוגשו 10 הצעות.

מדובר במכרז שני, ברובע השדה שלב ב’, אשר נסגר בהצלחה בתחום תכנית 602-0514125 ‘מתחם שדה התעופה אילת’ 
התכנית משתלבת בפיתוח רובע השדה ומתאימה את האזור לתפיסה התכנונית העירונית עם איזור מגורים במרכז המתחם; ממזרח – בריכות המלח סביב שדירה מרכזית; מלונאות בחלק הדרומי; וקישוריות מזרח-מערב המקשרת בין חלקי העיר תוך התאמה לאקלים המקומי.

תכנית דיור במחיר מופחת נקבעה שיטת מחיר מקסימום למ”ר ומחיר מינימום למ”ר. הזוכה נבחר לפי מבחן דו שלבי,  בשלב הראשון – נבחר מי שהציע את המחיר הנמוך ביותר – לרוכשי הדירות – למ”ר. בשלב השני-  – נבחרת ההצעה של המציע שהציע את התוספת הגבוהה ביותר על  מחיר הקרקע, כלומר התמורה המופחתת הגבוהה ביותר.להלן ניתוח מחירי הדירות במתחם (החל מ-):

לפרטים מלאים

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן