חדשות

קוגנייט ממנה את גיריש רישי למנכ”ל

גיריש רישי, מוביל תוכנה ועסקים גלובלי, יהיה המנכ”ל של Cognite

ד”ר ג’ון מרקוס לרוויק, מייסד שותף של Cognite, ישמש כמנהל אסטרטגיה ופיתוח ראשי ויישאר חבר פעיל מרכזי בצוות ההנהגה של החברה

Cognite  (קוגנייט), מובילה עולמית בחדשנות בתחום התוכנה התעשייתית, הודיעה כי גיריש רישי, מוביל בתחום התוכנה והטכנולוגיה הארגונית הגלובלית, מונה למנכ”ל, והוא נכנס לתפקידו ב-4 באפריל 2022. ד”ר ג’ון מרקוס לרוויק, מייסד-שותף של Cognite והמנכ”ל היוצא, ימשיך להיות מעורב באופן פעיל בחברה כמנהל אסטרטגיה ופיתוח ראשי.

“ג’ון מרקוס בנה את Cognite והפך אותה ליוניקורן הראשון בנורבגיה וביסס את העמדה המובילה שלה בשוק התוכנה התעשייתית המשתנה”, אמר אויווינד אריקסן, יו”ר מועצת המנהלים של Cognite. “אנחנו נרגשים לצרף לחברה את גיריש רישי, שמביא אתו ניסיון מוכח בתוכנה ובטכנולוגיה. גיריש היא כישרון ברמה עולמית והוא ישתף פעולה עם ג’ון מרקוס וצוות Cognite כדי להרחיב את החברה באופן גלובלי”.

“כאשר מגזרי האנרגיה והתעשייה נעים על הציר למציאות בתחום המאקרו, פלטפורמת התוכנה של Cognite תאפשר לחברות לעמוד ביעדי הקיימות ולמנף יעילות תפעולית”, אמר גיריש רישי, המנכ”ל הנכנס. “אני מצפה לשיתוף פעולה עם ג’ון מרקוס, שיש לו רקורד מרשים בבניית חברות תוכנה ממירות, כאשר אנו משרתים את בסיס הלקוחות והשותפים ההולך וגדל שלנו”.

“ב-Cognite, התחלנו עם חזון של עולם תעשייתי המופעל על ידי נתונים, הממציא מחדש את הדרך שבה מנוכלים תחומים עתירי נכסים. כיום יש לנו לקוחות ברחבי העולם, כמו גם שותפי יישום ואינטגרציה הממנפים את התוכנה שלנו, Cognite Data Fusion”, אמר המייסד-השותף של Cognite ומנהל האסטרטגיה והפיתוח הראשי, ד”ר ג’ון מרקוס לרוויק. “לא יכולתי להיות גאה יותר במה שכולנו השגנו עד כה, ואני מתרגש עוד יותר ככל שאנו מדמיינים את העתיד, כעת בשיתוף פעולה הדוק עם גיריש”.

לרוויק וגם רישי רואים בתוספת המנהיגות הזו הזדמנות לחזק עוד יותר את מסע הצמיחה של Cognite ואת מוצרי התוכנה שלה לבניית תעשיות אוטונומיות, היי-טק, מונעות נתונים. עם רישי כמנכ”ל, לרוויק יתמקד בהזדמנויות עסקיות בעלות השפעה רבה עבור Cognite. הוא גם ייטול עמדה מובילה בהשקעות תוכנה אחרות ב- Aker ASA, בעלת מניות הרוב של Cognite, שתבנה מערכת אקולוגית של תוכנה תעשייתית סביב Cognite.

גיריש רישי מצטרף ל-Cognite לאחר שכיהן כמנכ”ל ב-Blue Yonder (שנודעה בעבר כ-JDA Software), חברת תוכנה גלובלית מארצות הברית המספקת פתרונות לניהול שרשרת אספקה.

לפני תפקידו כמנכ”ל ב-Blue Yonder, רישי כיהן בתפקידי מנהיגות בכירים בניהול כללי, פיתוח מוצר ויציאה לשוק עבור Tyco, Motorola ו-Symbol Technologies.

מינויו של רישי מגיע לאחר חיפוש נרחב, בהובלת הדירקטוריון של לרוויק וקוגנייט, להוסיף הנהלה חדשה שתאיץ עוד יותר את צמיחתה של קוגנייט ותבסס את מעמדה של החברה כמובילה בשוק התוכנה התעשייתית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן