חדשותסטארטאפ ניישן

היטאצ’י אנרג’י משיקה את OceaniQ™ – סדרת פתרונות חדשניים עבור סביבה ימית

השנאים של החברה שהושקו לאחרונה עבור יישום צף הם הכניסה הראשונה לפורטפוליו הפתרונות OceaniQ™ הנותנים מענה לאתגרים הייחודיים של הסביבה הימית

היטאצ’י אנרג’י Hitachi Energy השיקה את הפורטפוליו (OceaniQ™(*1 שלה עבור סביבת האנרגיה הימית, שיוצג השבוע באירוע WindEurope השנתי בבילבאו, ספרד. מובילת השוק והטכנולוגיה העולמית בתחום רשתות החשמל, עם רקורד מוכח(2*) בפתרונות חלוציים עבור סביבה ימית, יצרה את OceaniQ כדי לעזור להאיץ את המעבר לשימוש באנרגיה נקייה. OceaniQ תגרום לכך שכמויות גדולות יותר של אנרגיית רוח ייאספו ביעילות וישולבו במערכת האנרגיה העולמית.

הפתרונות של OceaniQ משלבים מיומנות חוצת תעשיות ממגזרי החשמל והמגזר הימי כדי לספק יישומים לפלטפורמות קבועות, מבנים צפים ומערכות חשמל תת-ימיות עבור מפעילי פתרונות רוח, ים ואחרים. Hitachi Energy מעצבת בקפדנות את המוצרים, השירותים ופתרונות ה-OceaniQ שלה בשיתוף עם לקוחות ושותפים, במטרה לפתור את הצרכים המוגדרים של מפעילי אנרגיה ימית.

המאפיינים המרכזיים של פתרונות OceaniQ כוללים עיצוב מודולרי כדי לאפשר התקנה בזמן ויכולת לחבר במהירות נכסי אנרגיה ליבשה. פתרונות OceaniQ מנצלים את היתרונות של עולם הדיגיטל, ומאפשרים ניטור בטוח ומאובטח מרחוק ושירותים אחרים כגון חיזוי תחזוקה. העיצובים גם מוקשחים כדי לעמוד בתנאים הימיים קשים, וכדי לצמצם את הצורך בשירות פיזי לאורך כל חייהם. פתרונות OceaniQ מגלמים גם את היישום הקפדני של חשיבה על מחזור החיים.

שנאי OceaniQ™ עבור יישומים צפים בים

המוצרים הראשונים שיוכרזו כחלק מהפורטפוליו OceaniQ הם השנאים של Hitachi Energy שהוכרזו לאחרונה עבור יישומים צפים בים. מאז הפרויקטים המסחריים הראשונים בתחילת שנות ה-90, ייצור חשמל באמצעות רוח ימית גדל מאוד, והגיע כיום לקיבולת של יותר מ-35 גיגה-וואט(3*) ברחבי העולם. עם זאת, בנייה בים מביאה אתגרים גדולים, מעבר לסביבת המים המלוחים הקשים, ורק חלק קטן מהפוטנציאל המלא נוצל. הסיבה לכך היא שבאזורים ימיים רבים אין קרקעית ים מתאימה, ועומק מעבר של 60 מטר אינו מיטבי למבנים קבועים.

שנאי וכורי ההסטה של OceaniQ™ הם ציוד מפתח בתשתית הרשת המאפשרת העברה של חשמל המופק בחוות רוח ימיות. מגוון הציוד המלא והמוסמך הזה פותח בשיתוף עם מפתחי פתרונות ימיים צפים מובילים. הוא מציע ניסיון עולמי מוביל כדי לעמוד בדרישות הכוללות עיצוב קל משקל, קומפקטי ומודולרי המורכב משנאי פעיל, מיכל ורכיבים שתוכננו במיוחד.

“ב-OceaniQ המהנדסים ברמה העולמית שלנו מתגאים בפתרונות חלוציים שמתגברים על התנאים הקשים בים ובסופו של דבר, עוזרים לחברה להתקדם לעבר עתיד נקי מפחמן”, אמר ברונו מלס, מנכ”ל עסקי השנאים של Hitachi Energy. “מערכות חשמל צפות הן התפתחות חשובה באבולוציה של תעשיית האנרגיה המתחדשת הימית אשר תפתח הזדמנויות אדירות ותאפשר מודלים עסקיים חדשים הבנויים על חשמל נקי. OceaniQ הוא פורטפוליו פתרונות שמביאים במלואם את הרוח והמטרות של Hitachi Energy, המתמקדת בקידום עתיד אנרגיה ברת קיימא לכולם”.

אלפרדו פארס(4*), ראש תחום אנרגיה מתחדשת ב-Hitachi Energy מסר: “כוח הרוח הוא אחד ממשאבי הטבע השופעים והחופשיים של כדור הארץ ובאמצעות פורטפוליו הפתרונות הימיים OceaniQ, הלקוחות יוכלו לרתום ולשלב אותו בצורה יעילה יותר. באמצעות OceaniQ, אנו בונים מערכת אנרגיה שהיא יותר ברת קיימא, יותר גמישה ויותר מאובטחת באמצעות איחוד המומחים שלנו ביישומים ימיים וחיבורי חוות רוח כדי לפתח ולבנות את הפתרונות הדרושים לרשת חשמל משולבת, מחוברת ואיכותית יותר. אני נרגש לקראת השיחות שאערוך השבוע על OceaniQ עם הלקוחות ב-WindEurope וכיצד נוכל יחד להמשיך להיות חלוצים בטכנולוגיות שמוציאות את המירב מהפוטנציאל המלא של הרוח הימית”.

פיתוח הפורטפוליו האחרון הזה של Hitachi Energy ממשיך להדגים את מחויבותה של החברה לדחיפת גבולות החדשנות כדי ליצור פתרונות סביבתיים ברי קיימא של אנרגיה ימית, והוא מוסיף להיצע הנרחב הקיים שלה. החברה מצפה להכריז על תוספות חדשות לפורטפוליו OceaniQ בחודשים הקרובים. ההשקה של OceaniQ באה בעקבות ההשקות האחרונות של החברה בדמות IdentiQ™ – פתרונות התאומים הדיגיטליים שלה עבור HVDC ואיכות חשמל – ו- EconiQ™ – פורטפוליו הפתרונות שלה שהוכחו כמספקים ביצועים סביבתיים יוצאי דופן וכתוצאה מכך עוזרים להפחתה משמעותית בטביעת הרגל הפחמנית.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן