חדשותסטארטאפ ניישן

בארטק מכריזה על הקמת מתקן החומצה המאלית והפומרית הגדול בעולם

הפרויקט יושלם ברבעון הרביעי של 2023 ויכפיל את הקיבולת הקיימת של החברה

Bartek Ingredients החלה בבניית מתקן חדשני ומשולב אנכית שיהפוך למפעל ייצור החומצה הפומרית הגדול בעולם. עם השלמתו ברבעון הרביעי של 2023, הפרויקט בסך 160 מיליון דולר יכפיל את הקיבולת של בארטק ויחזק את מעמדה של החברה כמובילה העולמית בחומצה מאלית ופומרית.

Bartek צופה המשך התרחבות השוק, וקיבולת נוספת זו תתמוך בצמיחה מאלית ופומרית לשנים רבות. המתקן החדש יהיה ניתן להרחבה גם לייצור מוצרים חדשים כגון מלחי חוצץ וביצור וכמויות נוספות של חומצה מאלית ופומרית.

WSP Global, חברת ייעוץ הנדסי בעלת שם עולמי, מובילה את הבנייה והעיצוב של הפרויקט.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן