חדשותנדל"ן ותשתיות

קבוצת ברזילי וגלעד מור זכו בקרקע למסחר בשכונת השחר בדימונה

ישלמו 10 מיליון שקלים עבור הקרקע כולל פיתוח

המכרז של רמ״י היה עבור קרקע בשטח של 2.5 דונם עם היקף זכויות בנייה של 1100 מטר בצמוד לשצ״פ וחניון עילי.

היזמים זכו במכרז עליו התמודדו 16 יזמים ונחשב למבוקש ביותר בעיר. הקרקע נמצאת בכניסה לשכונת השחר וסמוך לשכונת ממשית.

בשכונת השחר המונה 4000  בתי אב  ו-12000 תושבים נמצאים בתהליכי בניה 3 מרכזים שכונתיים בלבד, שאחד מהם הוא המרכז השכונתי בו זכו ברזילי ומור.

הקרקע נמצאת על כביש טבעתי חדש המקיף את השכונות החדשות של דימונה ונחנך בימים אלו .  הכביש שמקצר את זמן הנסיעה לבאר שבע והיציאה מהעיר יחובר בעתיד למקטע החדש של כביש 6.

בקבוצת ברזילי ומור ציינו כי מדובר בפרויקט רביעי שהם מבצעים בעיר דימונה, כאשר בימים אלה מלבד המרכז המסחרי הם אף בונים מעל 400 יח״ד בשכונת השחר והשכונה המזרחית החדשה.

המרכז המסחרי יקום כאמור על מפלס אחד בשטח של 1100 מ”ר ויהיה מתקדם וחדשני כולל אנרגיה ירוקה, עמדות טעינה וחניה נוחה ונגישה לרוכשים. מחירי השכירות באיזור נעים בין 150 ל 200 ש״ח למטר.

עידו ברזילי: ״על פי סקרים כשליש מהישראלים מבצעים את הקניות וצורכים במרכזים מסחריים שכונתיים .  אנו רואים מגמה של עליות בפדיונות של ענף הקמעונאות המסעדות והפנאי במיוחד במרכזים השכונתיים בזכות הקרבה לבית, עלות תחזוקה נמוכה, עלות ארנונה נמוכה, וחוויה קרובה לבית. ישנם שירותים כמו סופר שכונתי, שרותי רפואה בקהילהֿ, בתי קפה, מסעדות שאין להם תחליפים באינטרנט.

גלעד מור מוסיף: ״לאחר שחווינו ביקושים יוצאי דופן למסחר ולמשרדים בפרויקט שלנו במרכז העיר בקרית שמונה החלטנו להתרחב בתחום. אנו מבינים שהמגמות בעולם מובילות לשם, במיוחד לאחר תקופת הקורונה שהאיצה את הביקוש למרכזים מסחריים בקרבה למקום המגורים ובנוסף העדר זמן באורח החיים והעומס בכבישים מושך אותם לצרוך ולבלות במרכזים השכונתיים״.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן