חדשותסטארטאפ ניישן

פורטינט מרחיבה שירותי אבטחה להגנה על תשתיות דיגיטליות

פורטינט משיקה את פתרון ה-FortiTrust המספק שירותי אבטחה מבוססי-משתמש לכל נקודות הגישה – נקודות קצה, רשתות מקומיות ושירותי ענן

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הרחבת שירותי האבטחה FortiCare ו-FortiGuard והוספת שירות האבטחה FortiTrust, אשר מציע רישוי מבוסס משתמש עבור כל הרשתות, נקודות הקצה והעננים, אשר היו מבודדים לפני כן. שירות האבטחה כולל כעת פתרון אחוד עבור גישת רשת במודל  zero trust (ZTNA) ואימות זהות, כאשר פתרונות נוספים יתווספו אליו בהמשך.       

מגדירים מחדש את עתיד שירותי האבטחה 

FortiTrust מספק שירותי אבטחה אשר עוקבים אחר המשתמש לאורך כל פלטפורמת האבטחה של הארגון ומאפשרים ניהול פשוט ומאובטח עבור בקרת גישה בכל התצורות. הפתרון החדש כולל גם: 

רישוי גמיש מבוסס משתמש – אשר מבטל את הצורך לעקוב אחר ספירת ההתקנים או צריכת רוחב פס ומפשט את חישוב העלות הכוללת עם הנחות נפח מובנות. 

רישוי יחיד משולב עבור שירותי אבטחה – מספק מגוון רחב של מקרי שימוש לאורך מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט. 

הטמעה פשוטה של שירותי אבטחה חדשים – מאפשרת למשתמשים לעבור בין תצורות שונות ומאפשרת לארגונים בעלי ארכיטקטורות היברידיות לעבור מהזדהות מקומית להזדהות מבוססת ענן. 

אפשרויות שדרוג פשוטות ומעבר בין שירותים. 

פורטינט מרחיבה את סל פתרונות שירותי האבטחה 

FortiTrust מתווסף לסל פתרונות שירותי האבטחה הקיים של פורטינט, הכולל את הפתרונות FortiCare ו-FortiGuard. שירותי FortiCare זמינים עבור כל מוצרי מארג האבטחה של פורטינט. FortiCare מציע 3 רמות שירות – Essential, Premium ו-Elite, המספקים תמיכה טכנית 24×7 ופתרון בעיות מתקדם. כמו כן, הפתרון מציע מספר שירותי מוצר ושירותים מבוססי חשבון כדי להתמודד עם הדרישות המיוחדות של כל ארגון. FortiCare מאפשר לארגונים לקבל גישה למומחים של פורטינט כדי להאיץ את הטמעת הטכנולוגיה, לספק סיוע אמין באמצעות תמיכה מתקדמת ולהציע טיפול פרואקטיבי כדי למקסם את האבטחה והביצועים של פריסות פורטינט.  

שירותי האבטחה של FortiGuard מספקים לארגונים שירותי עדכונים ומודיעין הקשורים להתקני פורטינט שברשותם, מה שמאפשר הגנה מתואמת וקבועה בזמן אמת מפני מתקפות סייבר. שירותי האבטחה של FortiGuard מיועדים עבור מגוון מגזרים וכוללים שירותים אישיים עבור ארגוני אנטרפרייז, המגזר המסחרי ועסקים קטנים ובינוניים. שירותי האבטחה של FortiGuard ממנפים את מודיעין האיומים המוביל בתעשייה של מעבדות FortiGuard ומספקים את חבילת יכולות האבטחה מבוססות הבינה המלאכותית המובילה בשוק, המבצעת הערכת סיכונים קבועה ומתאימה אוטומטית את ההגנה לאורך מארג האבטחה של פורטינט.  

שירותי אבטחה אשר מגינים על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום 

השגשוג של התקנים וקצוות חדשים, יחד עם השקעות בחידושים דיגיטליים, ממשיכים להרחיב את שטח התקיפה הדיגיטלי. ארגונים רבים צריכים להתמודד עם האתגר של אספקת הגנה לאורך כל התשתית שלהם, כאשר נוף האיומים הפך למתוחכם הרבה יותר וקשה יותר לניהול באמצעות מוצרים נקודתיים מבודדים ושירותים של ספקים שונים. למורכבות זו נוספות גם שיטות תמחור שונות עבור שירותים ומודלי רישוי רבים, החל ממודלים מבוססי-התקן, מבוססי-חומרה ומבוססי-משתמש, אשר נשארו מבודדים לאורך תצורות שונות. 

שירות ה-FortiTrust מרחיב את יכולת מארג האבטחה של פורטינט להגן על אנשים, התקנים, יישומים ונתונים בכל מקום ומספק לארגונים שירותים מאוחדים כדי לאבטח כל רשת, נקודת קצה או ענן באמצעות מודל צריכה פשוט ומודל רישוי אחד עבור כל התצורות. הרחבת השירותים של פורטינט מאפשרת לארגונים להגן בצורה טובה יותר על שטח התקיפה הדיגיטלי הגדל; לאבטח התקנים, נתונים, יישומים וקישורים קריטיים החל מהאתר המרכזי, הענן, המשרד הביתי ועוד.   

שירותי FortiTrust Access ו-FortiTrust Identity

סל הפתרונות של FortiTrust כולל כיום את ה-FortiTrust Access וה-FortiTrust Identity, כאשר שירותים נוספים עבור SASE ו-CASB יתווספו אליו בהמשך. FortiTrust Access מאפשר לארגונים לתת גישת רשת (zero trust (ZTNA עם רישוי מבוסס משתמש, כאשר ה-ZTNA הוא מהותי לשמירה על הגנה, נראות ובקרה קבועות לאורך רשתות מבוזרות והיברידיות.  

ה-ZTNA מאפשר לארגונים להרחיב את בקרת הגישה המאובטחת ליישום עבור כל משתמש. FortiTrust Access מספק לארגונים שירותים עבור ZTNA, כולל סוכן ZTNA וניהול מבוסס-ענן. הפתרון מבוסס על פתרונות ה-ZTNA של פורטינט אשר מזהים ומסווגים בצורה ייחודית את כל המשתמשים וההתקנים המחפשים גישה לרשת וליישומים, ללא קשר לכך האם המשתמשים וההתקנים שלהם נמצאים מחוץ לרשת או שמדובר ביישומים באתר המקומי או בסביבת הענן. 

שירות נוסף של ה-FortiTrust הינו ה-FortiTrust Identity, אשר מציע אימות רב-גורמים מבוסס ענן לצורך אימות הזהות. הפתרון משלים את ה-FortiTrust Access ומספק אימות רב-גורמים הדרוש לבקרה על גישה ליישומים. 

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “כאשר שטח התקיפה הדיגיטלי מתרחב עם מיליארדים של קצוות שיש להגן עליהם, ארגונים נאבקים לתמוך במערך של פתרונות אבטחה נקודתיים ושירותים מספקים שונים. ריבוי הפתרונות והשירותים המבודדים לאורך מגוון תצורות מייקר ומקשה על ניהולם. לפי חברת המחקר גרטנר, ארגונים עוברים לפתרונות אבטחה עם שירותים משולבים. פורטינט מגדירה מחדש את השירותים באמצעות הרחבת שירותי האבטחה שלה – הכוללים את ה-FortiCare וה-FortiGuard – באמצעות FortiTrust, כך שמתקבל פתרון אחוד עם מודל רישוי אחד עבור אפשרויות צריכה גמישות לאורך רשתות, נקודות קצה ועננים”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן