בריאותחדשות

סונוביה מציינת הצלחה ביעילות נטרול וריאנט הדלתא

מבדיקה של מעבדת Vismederi באיטליה הוכח כי הבדים שטופלו בטכנולוגיה שפיתחה סונוביה הינם יעילים ב-99.95% בנטרול וריאנט הדלתא

לדברי יגאל זייתון, מנכ״ל החברה,  ״אני גאה להציג את תוצאות הבדיקה, שנעשתה במעבדת Vismederi באיטליה שהינה מעבדה אירופאית מוכרת ומובילה בתחום הבדיקות הויראליות, בעלת נגישות למוטציות של וירוס ה- SARS-Cov-2.

תוצאות הבדיקה נותנת גושפנקא לנתונים שפירסמנו בעבר אודות יעילות הטכנולוגיה של החברה, בשימושה על בדים, כנגד וירוס הקורונה.
התוצאות מאששות את היתרונות הרבים שבשימוש בטכנולוגיה ומציגות כי בסבירות גבוהה הבדים המטופלים יעילים כנגד כל וריאנט של וירוס הקורונה.
אנו נמשיך בפיתוח ומכירה של מוצרי קצה מבוססי טכנולוגיית החברה ללקוחות ברחבי העולם. 

זוהי אבן דרך מהותית לחברה, שמשמעותה הוכחה נוספת לעליונות הטכנולוגיה שפיתחה החברה ויעילותה גם בפני וריאנט נוסף של וירוס הקורונה. ניתן לומר כי הטכנולוגיה שפיתחנו, אשר מוטמעת כיום במוצרי החברה, הינה מעל לכל ספק, יעילה בהפיכת הבדים לייחודיים אשר מנטרלים בקטריות ווירוסים, לרבות וירוס הקורונה, ולדוחי מים, זאת תוך הפחתת השימוש בכימיקלים מזהמים.

סונוביה מתקדמת במתווה מימוש ה Go-to-Market והמשך פיתוח הטכנולוגיה הייחודית שלה. אנו ממשיכים לפתח אפליקציות נוספות תוך שימוש בטכנולוגיית האולטרה-סאונד של החברה ולפעול ליצירת שיתופי פעולה עסקיים עם החברות המובילות בעולם בעולם ביישומי טקסטיל שונים- רכב, אופנה עילית, אופנת ספורט, טקסטיל מוסדי ועוד וצופים כי נחל בפיילוטים תעשייתים ברבעון הרביעי השנה.”

ישראל, 12 לספטמבר 2021 (ת״א: סונו) חברת סונוביה, המתמחה בפיתוח ציפויים ייחודיים לטקסטיל בשימוש בטכנולוגיה אולטרסונית ירוקה,  דיווחה היום, על קבלת תוצאות של בדיקות מעבדה להוכחות יעילות נטרול וריאנט הדלתא של וירוס ה- 2-Cov-SARS, תוצאות בדיקת המעבדה שביצעה החברה במעבדת Vismederi באיטליה, במסגרתה נבחנה בתנאי מעבדה מאשרות כי מעל לכל ספק כי הטכנולוגיה, פרי פיתוחה יעילה בנטרול כל סוגי הוריאנטים הידועים של וירוס ה-2-Cov-SARS.

במסגרת בדיקת המעבדה, נספרה כמות הוירוסים מסוג הוריאנט על בד שטופל באמצעות הטכנולוגיה של החברה (פורמולציה על בסיס כסף). הבד הודבק בכמות וירוסים התחלתית וכמות הוירוסים נבדקה לאחר 30 דקות, 60 דקות ו-120 דקות. על פי הבדיקה,כמות הוירוסים מסוג הוריאנט על הבד שטופל פחתה עם הזמן עד לנטרול 99.95% מהוירוסים לאחר 120 דקות.

הבד בו נעשה שימוש במסגרת בדיקת המעבדה טופל בפורמולציה על בסיס כסף שפיתחה החברה. כן יצוין, כי הבד והפורמולציה הנ”ל משמשים לייצור מסכות המגן לקהל הרחב שמשווקת החברה נכון למועד הדיווח.

תוצאות בדיקת המעבדה מחזקות את הנחת החברה ויועצה, פרופ׳ עמוס אדלר, ראש המעבדה למיקרוביולוגיה בבית החולים סוארסקי בתל-אביב, כי מנגנון נטרול וירוס ה SARS-Cov-2, בשימוש הטכנולוגיה של החברה, עשוי להיות יעיל בתנאי ניסוי זהים גם נגד וריאנטים אחרים של הוירוס הנ”ל.

יובהר, כי למועד הדיווח ביצעה החברה בדיקות מעבדה לבחינת יעילות נטרול הוירוס כאמור וטרם בוצעו על ידה ניסויים קליניים באותו עניין. כמו כן, יובהר, כי למועד הדיווח, לא ביצעה החברה בדיקות מעבדה לבדיקת יעילות הטכנולוגיה פרי פיתוחה בנטרול כל סוגי הוריאנטים הידועים של הוירוס SARS-Cov-2.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן