חדשותסטארטאפ ניישן

נוטניקס תחשוף חידושים טכנולוגיים בכנס NEXT 2021

כנס NEXT ייערך בין התאריכים 20-23 בספטמבר 2021

נוטניקס, מובילה בתחום המחשוב וריבוי העננים ההיברידי, הציגה את החידושים הטכנולוגיים והנואמים בכנס ה- NEXT Digital Experience של החברה, שייערך בין 20-23 לספטמבר, 2021.

האירוע השנה יפגיש אנשי מקצוע בתחום ה- IT והענן מרחבי העולם כדי לחקור את המגמות, הפתרונות והשיטות הטובות ביותר בטכנולוגית ריבוי העננים ההיברידי. האירוע יכלול נקודות מבט חדשות בנושאים כגון: ריבוי עננים היברידי, HCI וענן פרטי, מודרניזציה של אפליקציות ועוד. ברשימת הנואמים ניתן יהיה למצוא בעלי חזון טכנולוגיים: תרזה פייטון – מנכ”לית הבית הלבן הראשונה, מומחית מובילה בתחום אבטחת הסייבר, רשמה סוג’אני – מייסדת “Girls Who Code” ותוכנית מרשל לאמהות וגארי ויינרצ’וק – מנכ”ל VaynerMedia, מחבר ויזם. 

נוטניקס תציג בכנס תובנות מרכזיות של מומחים ומובילי דעה שידונו בפריצות הדרך האחרונות בתחום מרכזי נתונים והענן. הכנס יכלול הזדמנות להשתתף במפגשי רשת אינטראקטיביים עם צ’אט חי ותשובות, מפגשי וידיאו אינטראקטיביים, מפגשי אחד על אחד והרצאות,  במגוון נושאים כגון: מולטי-קלאוד היברידי; אוטומציה, תפעול ו DevOps; המשכיות עסקית והתאוששות מאסון; מחשוב משתמשי קצה, מסדי נתונים ויישומים עסקיים, תשתית hyperconverged, אבטחת מידע, שירותי אחסון ונתונים ועוד. 

ביום הראשון של הכנס ישתף מנכ”ל נוטניקס העולמית, רג’יב רמאסוואמי, את נקודת המבט שלו על מגמות הענן והמחשוב העדכניות ביותר, חזון ריבוי העננים ההיברידי של נוטניקס וכיצד החברה מסייעת לעסקים ולצוותי ה- IT לנווט בין אתגרי אימוץ הענן כדי להניע חדשנות מתמשכת ולבנות ארגון דיגיטלי מאובטח. בנוסף לרמאסוואמי יציגו מומחי IT ומנהלים בכירים את החזון שלהם בנושא הענן.   כמו כן, המשתתפים בכנס ישמעו מן הלקוחות את נקודת המבט שלהם על מיתוסי הענן הגדולים ביותר.

ביום השני, מנהלים בכירים  בנוטניקס ומומחי תעשייה אחרים יציגו את ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיות ריבוי העננים ההיברידי. המשתתפים יוכלו גם לחוות את הפשטות של Nutanix Cloud Platform ולגלות מדוע לנוטניקס ממוצע ציון 90 NPS ב-7 השנים האחרונות. האירוע ייסגר בראיון בלעדי עם גרי וארינרצ’וק. והופעה חיה של Chromeo וג’ון טיילור מדוראן דוראן.

הכנס הווירטואלי השנה יכלול “מתחם אקספו” שבה יוכלו המשתתפים ליצור קשר עם השותפים ונותני החסות של נוטניקס בפלטפורמה הדיגיטלית .NEXT תספק מעבדות למידה מעשית, הכוללות הפעלות חיות של Nutanix Test Drive, ותעניק למשתתפים דרך סוחפת-אך ללא מגע-לנסות את החידושים האחרונים של נוטניקס מרחוק.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן