חברות בארץסטארטאפ ניישן

נציג משרד הכלכלה הבווארי: ״נבנה פלטפורמה לשיווק סטארטאפים ישראליים לתעשייה הגרמנית״

שת”פ התעשייתי-טכנולוגי בין ישראל לגרמניה מתעצם

כך הודיע הבוקר (25.2.20) ד״ר מרקוס אדר, ראש המחלקה הבינלאומית במשרד הכלכלה של מחוז בוואריה בגרמניה, במהלך המושב המרכזי שהתקיים בוועידת “Israel Industry 4.0” במתחם Expo תל אביב בהובלת Start-Up Nation Central, קרן ההון סיכון Grove וחברת הייעוץ הבינלאומית Deloitte. הדברים נאמרו לאחר שמנכ”ל Start-Up Nation Central (SNC), יוג’ין קנדל, הכריז על ההסכם החדש שחתם הארגון עם משרד הכלכלה הבווארי. במסגרת ההסכם יחבר ארגון SNC חברות הייטק ישראליות ליצרניות הגרמניות בכדי לאפשר להם להכניס טכנולוגיות מתקדמות ולייעל את הייצור במפעלים. המטרה היא שבין החברות ליצרניות יתקיימו פיילוטים והוכחת יכולת אשר יובילו לעסקות משמעותיות ויחזקו את הכלכלה הישראלית.

מחוז בוואריה, הממוקם בדרום מזרח גרמניה, הינו המחוז המשגשג והעשיר ביותר בגרמניה, שנחשבת למרכז הייצור התעשייתי הגדול באירופה ואחראית ללא פחות מ- 10% מייצוא התעשייתי העולמי. בבוואריה יושבות חברות תעשייה ענקיות דוגמת Siemens, BMW, AUDI ועוד לצד חברות ‘מיטלשטנד’ (Mittelstand) – חברות בינוניות בגודלן, עם מחזורים שנעים בין 50 מיליון ועד מיליארדי אירו. החברות, המעסיקות בין אלפי לעשרות אלפי עובדים, מהוות כוח מרכזי בכלכלה הגרמנית. שיתוף הפעולה החדש , שיזם ארגון Start-Up Nation Central, יאפשר לחברות הייטק ישראליות להציע פתרונות טכנולוגיים לייעול מפעלי התעשייה בגרמניה ולפתח עבורם פלטפורמה שתכניס את המפעלים למהפכה התעשייתית הרביעית – מהפכת ה-4.0.

פרופ’ יוג’ין קנדל, מנכ”ל Start-Up Nation Central: “אני גאה ונרגש משת”פ הייחודי הזה, עליו הכרזנו היום. ישראל נמצאת על המפה של המהפיכה התעשייתית הרביעית. תעשיית ההייטק הישראלית יכולה להיות גורם טכנולוגי שיוביל את המהפכה החשובה הזו ותשפר ותייעל את תהליכי הייצור בעולם. מדובר בפונטציאל אדיר לחיזוק הכלכלה הישראלית באמצעות המוחות המבריקים והפתרונות החדשניים שיש לישראל להציע לעולם”.

ד״ר מרקוס אדר: “בוואריה היא אחת הכלכלות החזקות באירופה, השביעית באירופה אם מתייחסים אליה כמדינה עצמאית. כולם מחפשים להכניס דיגיטציה בתהליך התעשייתי וזה בדיוק מה שישראל מספקת עם היכולות הטכנולוגיות שלה, אני מאד אופטימי בנוגע לעתיד המשותף שלנו.”

 (Start-Up Nation Central (SNC הינו ארגון ללא מטרות רווח הבונה גשרים לחדשנות ישראלית. הארגון מחבר בין בכירים במגזר העסקי והציבורי ברחבי העולם לחדשנות הישראלית במטרה לפתח מגזרים טכנולוגיים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה ולחזק את הקטר של המשק הישראלי.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן