בריאותחדשות

משרד הבריאות קורא להורים לבצע היום את בדיקות הקורונה הביתיות שחולקו השבוע

חזרה בטוחה לשנת הלימודים, קבצי הסבר על ביצוע הבדיקות ותוצאותיהן

לקבצי ההסבר על הבדיקות ולמידע על תוצאותיהן

לקראת פתיחת שנת הלימודים מחר, משרד הבריאות קורא להורים לבצע היום את בדיקות הקורונה הביתיות אשר חולקו במהלך השבוע.

תוצאות הבדיקה

  • אם תתקבל תוצאה חיובית בבדיקה הביתית, יש לבצע בדיקת PCR ולהמתין בבידוד עד לקבלת התשובה.
    יש לדעת כי בחלק קטן מהמקרים עלולה להופיע תשובה חיובית בבדיקה המהירה ושלילית בבדיקת ה- PCR בעקבותיה. הדבר נובע מאחוז נמוך של ירידה בספציפיות של הבדיקה. אין להסיק מכך כי הבדיקה אינה תקינה.
  • אם תתקבל תוצאה שלילית בבדיקה הביתית, ניתן להגיע לבית הספר מחר בבוקר. יחד עם זאת יש לדעת כי באחוז מסויים מהמקרים תוצאה שלילית זו אינה בהכרח מעידה על העדר מחלה.

ילד החווה תסמינים אופיינים לקורונה מתבקש לא להגיע לבית הספר על אף שקיבל תשובה שלילית בבדיקה הביתית.

בשני המקרים יש לדווח למשרד החינוך על ביצוע הבדיקה.

קבצים להורדה

להורדת כל הקבצים הוראות שימוש לבדיקה הביתית מתוצרת Gamidor Diagnostics

הוראות שימוש לבדיקה הביתית מתוצרת Rhenium

הסבר על תוצאות הבדיקה

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן