חדשות

מסע ה-NFT של למבורגיני ממשיך בספירה לאחור לתוכנית The Epic Road Trip

מסע ה-NFT של למבורגיני ממשיך בספירה לאחור לתוכנית The Epic Road Trip שתמשך שמונה חודשים ותשחרר NFT חדשים של למבורגיני לאיסוף

בעקבות שני פרויקטי ה-NFT המוצלחים שלה שבוצעו עד היום, למבורגיני (Automobili Lamborghini), בשיתוף עם NFT PRO™ ו-INVNT.ATOM™, יצאה למסע וירטואלי שמתחיל בירח, חוצה את החלל וממשיך למקומות ידועים היטב ברחבי העולם.

בהרפתקה החדשה הזו, מכוניות הסופר ספורט של למבורגיני יהיו הדמויות הראשיות שאי אפשר לפספס במקומות שמטיילים יכולים לבקר ולגלות, ויאספו NFT חדשים מדי חודש, במשך שמונה חודשים, עד מרץ 2023. האוסף יורכב מארבעה NFT שיפורסמו בכל חודש למשך ארבעה ימים ברציפות, ויהיו זמינים לרכישה למשך 24 שעות בלבד. ה-NFT הרביעי יהיה זמין במהדורה מוגבלת בת 63 יחידות בלבד. בסוף הקמפיין, רק מי שירכוש את כל ה-NFTהחודשיים שיונפקו – שלושת ה-NFT הרגילים או שלושה רגילים יחד עם המהדורה המוגבלת – יקבל NFT מיוחד.

כדי לתגמל נאמנות במהלך הקמפיין, יסופקו במהלכו הפתעות בלעדיות נוספות, כולל יצירת אמנות דיגיטלית בידי קבוצת Centro Stile של למבורגיני שהופקה עבור הקמפיין של The Epic Road Trip, ותוענק לכל מי שירכוש שני אוספים חודשיים שלמים. מי שישלים את רכישת ארבעת החודשים הראשונים יקבל הזדמנות להשתתף בסיור מיוחד במטה בסנט’אגתה בולונזי בבולוניה.

“מאז 1963, שנת הקמתה, למבורגיני תמיד הובילה מהחזית, והדגימה זאת עם מכוניות הסופר ספורט שלה שממשיכות להיות השחקניות הראשיות בחלומות של ילדים ומבוגרים בכל רחבי העולם. הכניסה לעולם הווירטואלי של האיסוף המודרני עם NFT הוא התרגום וההתפתחות הטבעיים של החלום הזה”, אמר כריסטיאן מאסטרו, מנהל השיווק של למבורגיני. “NFT הם ההצעה החדשה, הלא שגרתית והבלעדית, שסוללת את הדרך לצורת ביטוי חדשה עבור הדורות הצעירים”.

“נאמני למבורגיני וחובבי מטבעות קריפטוגרפים יופתעו מהסדרה הבאה של ההשקות שתגיע לשיא בחשיפה מאוד מיוחדת במרץ הבא”, אמר כריסטיאן פרי, מנכ”ל NFT PRO™, שותף ההשקה של למבורגיני ומומחה בפעילות מול צרכני Web3. “אנו נרגשים להמשיך את השותפות שלנו עם למבורגיני על ידי הצעת אוסף NFT זה שהינו בלעדי באמת”.

INVNT.ATOM חטיבת החדשנות הדיגיטלית הגלובלית של ™[INVNT GROUP], הובילה את הקריאייטיב, האסטרטגיה, העיצוב, התוכן והתקשורת שיווקית.

“שיתוף הפעולה הקודם שלנו עם למבורגיני – המכירה הפומבית של 1:1 NFT המקושר למכונית הסופר ספורט הפיזית האחרונה מסדרת Aventador Coupé – היה עדות לאופן שבו סיפור סיפורים משפיע בגבול הדיגיטלי עוזר לטפח מעורבות מצד הקהילה והצרכנים. אנו מתכבדים להצמיח את מערכת היחסים שלנו עם למבורגיני וליצור שותפות עם NFT PRO כדי לחגוג את החדשנות ואת המורשת של למבורגיני מ-1963”, אמר סקוט קולאת’ר, נשיא ומנכ”ל [INVNT GROUP].

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן