חדשות

מינויים בכירים ב-Verbit: ברק רוזנבלט מונה ל-COO והילה גבע מונתה ל-VP R&D

חברת Verbit, המפתחת ומנהלת פלטפורמה ל-Verbal Intelligence (בינה מילולית), מודיעה על מינויים של הילה גבע ל-VP R&D, סמנכ”לית מו”פ וברק רוזנבלט ל-COO, מנהל תפעול ראשי.

הילה היא מנהלת מו”פ ותיקה עם ניסיון מגוון בפיתוח תוכנה, טכנולוגיות ענן, יישומים ותשתיות מאובטחות מבוססות בינה מלאכותית. במשך למעלה משני עשורים היא שימשה סמנכ”לית מו”פ תשתיות ויישומים ב-NICE, מנהלת פיתוח אינטרנט ומובייל בפרטנר ומנהלת אינטגרציה באמדוקס. היא בעלת תואר ראשון בהנדסה אזרחית מהטכניון.

ברק הוא בעל ניסיון של שני עשורים בניהול צוותי אספקה ותמיכה ללקוחות של חברות טכנולוגיה. טרם הצטרפותו לורביט הוא שימש סמנכ”ל שירותי ענן ב-Ex Libris ולפני כן בתפקידי ניהול אספקה בשווקים גלובליים בקומברס, במסגרתם הוביל צוותי תפעול, תמיכה ושירות מקצועי. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

ורביט מפתחת ומנהלת את פלטפורמת ה-verbal intelligence (אינטליגנציה ורבלית) המובילה בעולם, שמבצעת תמלול וכתוביות באמצעות שילוב של בינה מלאכותית ובינה אנושית על מנת לספק פתרון חכם ומהיר לתמלול מקצועי שמעביר את משמעות הדברים באופן המדויק ביותר. הטכנולוגיה של ורביט יודעת לפענח כל מבטא, לזהות מונחים בתחומים שונים, לסנן רעשי רקע ועוד ומסייעת בין היתר לחברות וארגונים בהנגשה ותיעוד. הפלטפורמה מספקת באמצעות Generative AI תובנות מעל גבי המלל המתועד, בהן סיכומים, ראשי פרקים, מילות מפתח, הצעות לכותרות ושאלות על גבי הטקסט. היא גם מייצרת תובנות ומזהה מידע חשוב ומעבירה אותו למקומו המיועד בתוך ה-workflow של הלקוח. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן