חדשות

הסטארטאפ IO River מכריז על גיוס בסך 5.4 מיליון דולר

ומשיק פלטפורמה שעושה וירטואליזציה לכל רשתות ה-Edge

הפלטרפומה משרתת למעלה מ-100 פטהבייט בחודש לחברות מדיה, סטרימינג וגיימינג.

חברת הסטארטאפ IO River מכריזה על גיוס סיד בסך 5.4 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרןS Capital ובהשתתפות משקיעים פרטיים בהם אריה מרגי, מייסד XtremIO, M-Systems ו-Jeeng ורוני זהבי, מייסד שותף של HiBob ו-Cotendo.

IO River משיקה פלטפורמת Multi-CDN-as-a-Service ראשונה מסוגה המאפשרת לחברות שירותים מקוונים לספק תוכן למשתמשים על פני פלטפורמות CDN מרובות, תוך השגת ביצועים גבוהים באופן אמין ויעיל ללא זמני השהיה.

חברות אינטרנט משתמשות ברשת להעברת תוכן (CDN) כדי להבטיח שמשתמשים ברחבי העולם יוכלו לגשת לתוכן במהירות. שוק ה-CDN נשלט על ידי כמה שחקנים גדולים, שמציעים רמות תמחור, יכולות וביצועים שונות. הסתמכות על רשת אחת מהווה סיכון במקרה של תקלה ולכן חברות מסוימות משתמשות במספר רשתות CDN, במקום רק בספק CDN אחד, מה שמקשה עליהן ומחייב אותן לנהל כל שירות בנפרד. IO Riverהיא הפלטפורמה הכוללת הראשונה לניהול פלטפורמות CDN מרובות, המבטיחה שמשתמשים יקבלו את התוכן בדרך המהירה והמשתלמת ביותר וזאת על ידי ניהול אוטומטי ובחירה דינמית של רשתות CDN בכל מקום, זמן ועבור סוג של תעבורה.

IO River מספקת ממשק משתמש ו-API מאוחד לקביעת תצורה ושליטה על רשתות CDN מרובות, מה שגורם להן לפעול כמו רשת-על אחת. המשתמשים יכולים בקלות לשלב את הספקים הקיימים ב-IO River, ולהוסיף ספקים נוספים מבלי לעבור תהליכים מסובכים. חברות יכולות לבחור באיזו רשת CDN להשתמש עבור משתמשים שונים, תוך הגדרת כללים המייעלים את הביצועים והעלות על סמך מיקום המשתמש, סוג השימוש הנעשה ברשת וגורמים אחרים. הפלטפורמה מציעה שרותים רבים נוספים בהם חומת אש של יישומי אינטרנט (WAF), הגבלת קצב (Rate Limiting), בקרת תעבורה (Traffic Management) ומחשוב קצה (Edge Computing). הפלטפורמה מבטיחה זמינות של 99.999%, משפרת את הביצועים בעד 50% ומפחית את העלויות בעד 40%.

מיכאל חכימי, מייסד שותף ו-CTO של IO River: “ספקי התוכן הגדולים בעולם אינם מסתמכים על רשת אחת להעברת תוכן. הם משתמשים במספר ספקי CDN, המנוהלים על ידי כלים פנימיים מתקדמים בכדי לשפר את הביצועים ולהפחית עלויות. רצינו להביא את היכולת הזו לכולם”.

חיים סדגר, שותף מייסד בקרן S Capital: “העברת התוכן היא מרכיב קריטי בהצלחה או כשלון של חברות מבוססות אינטרנט. השבתת אתרים אפילו למספר דקות גורמת להפסדי מכירות, כמו גם אם אספקת התוכן איטית או לא אמינה. אבל באותה מידה, עלויות הדאטה הן מרכיב משמעותי בהוצאות של חברות ויש לכך משקל רב במיוחד בתקופה מאתגרת בשוק. הגישה הקלאסית של שימוש ב-CDN אחד אינה פותרת את כל הבעיות הללו. IO River מציעה פתרון מתקדם העונה על צרכי השוק. אנחנו נרגשים להשקיע במומחיות העמוקה של אדוארד ומיכאל ולהיות שותפים ביצירת מהפכה בדרך שבה תוכן אינטרנט מועבר לעולם”.

אדוארד צינובוי, מייסד משותף ומנכ”ל IO River: “לכל ספק CDN יש את היתרונות הייחודיים שלו. הלקוחות צריכים להיות מסוגלים לנצל את כל היתרונות מבלי להיות נעולים על ספק אחד. IO River נותן לארגונים את השילוב הטוב ביותר של מהירות, אמינות ועלות, המאפשר לארגונים להפעיל מספר רשתות CDN כאילו הם מנהלים רק אחת.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן