חדשות

מועצת קרנגי קוראת לקהילה הבינלאומית להשתתף ביום האתיקה העולמי ב-19 באוקטובר

יחידים וארגונים יפעלו כדי לטפל בסוגיות הקריטיות ביותר של החברה על ידי העצמת האתיקה

Carnegie Council

יום האתיקה העולמי השנתי התשיעי, יוזמה של מועצת קרנגי לאתיקה ביחסים בינלאומיים (Carnegie Council), ייחגג ב-19 באוקטובר 2022. הנושא הוא “אתיקה מועצמת”.

בעולם המקוטב יותר ויותר, ניתן להשתמש באתיקה כדי לשפר את חיי היומיום שלנו, לחזק קהילות ולהתמודד עם כמה מהאתגרים הדחופים ביותר של החברה כמו שינויי האקלים, משבר הפליטים העולמי, התקפות על דמוקרטיה, אי שוויון ועוד.   

ב-#GlobalEthicsDay, מועצת קרנגי מזמינה אזרחים, עסקים, ארגונים מקצועיים, בתי ספר, ממשלות ועמותות מרחבי העולם להפגין את מחויבותם לשימוש באתיקה ככוח לטוב. הפעילויות עשויות לכלול דיונים, פאנלים, קמפיינים במדיה החברתית, תערוכות, סרטונים, אירועי פופ-אפ ועוד.   

בשנת 2021, יותר מ -170 ארגונים ומוסדות ב -45 מדינות השתתפו ביום הבינלאומי של פעולה אתית. גולת הכותרת של יום האתיקה העולמי אשתקד כוללת:

*חברת הנדל”ן Jones Lang LaSalle מעסיקה יותר מ-2,000 עובדים בפעילויות הקשורות לאתיקה, כולל דיונים בעירייה שקיימים משרדים מקומיים;    

*העמותה הגלובלית The Nature Conservancy פונה למדיה החברתית כדי לדון בחשיבות האתיקה באמצעות; #GlobalEthicsDay 

* פפסיקו משחררת סדרה של סרטוני #GlobalEthicsDay המציגים את מנהליה הדנים בחשיבותם של סטנדרטים אתיים בתעשיית מוצרי הצריכה הארוזים (CPG); 

*מועצת האחיות הבינלאומית משיקה קוד אתי מתוקן בתגובה לקוביד-19; ו

*התוכנית לאתיקה מחקרית באוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו מקיימת אירועים וירטואליים הבוחנים שאלות אתיות ברפואה.

“אלה זמנים מאתגרים – מלחמה באירופה, פליטים בתנועה, מגפה מתמשכת, החרפת שינויי האקלים ודמוקרטיות על סף תהום. כריאליסטים ללא אשליות, אנו מאמינים כי העצמת האתיקה יכולה לשבור את מעגל האבדון והקדרות ולעזור לכל אחד מאיתנו למצוא דרך לפעולה חיובית בחיי היומיום שלנו”, אמר ג’ואל רוזנטל, נשיא מועצת קרנגי. “יום האתיקה העולמי מספק הזדמנויות להקשיב, ללמוד ולתרום לדיאלוג עולמי על הערכים והעקרונות החשובים לנו בשנת 2022. השנה, אנו מקווים ומצפים שקולות חדשים יעשירו את יום האתיקה העולמי ברעיונות להעצמת האתיקה בהווה ובעתיד”.

המעוניינים להשתתף ביום האתיקה העולמי 2022 צריכים לבקר באתר האינטרנט של מועצת קרנגי כדי לגשת למשאבים כגון מסרים מרכזייםערכת כלים למדיה חברתית והצעות לדרכים להשתתף באירוע השנה. ארגונים מוזמנים לשתף את תוכניות יום האתיקה העולמי עם מועצת קרנגי להגברה במדיה החברתית (טוויטרלינקדאיןאינסטגרם ופייסבוק) ובאירועים ובחומרים של יום האתיקה העולמי.

לעדכונים האחרונים על כל הדברים ביום האתיקה העולמי, הקפידו להירשם לניוזלטר האתיקה של קרנגי, שיכלול הכרזות נוספות על תוכניות והפעלות מיוחדות ממועצת קרנגי לקראת ה-19 באוקטובר.  

הצטרפו אלינו ועזרו להשתמש בכוחה של האתיקה כדי לבנות עתיד טוב יותר.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן