חדשות

אנטרה ביו מכריזה על הקמת מועצה מייעצת קלינית ומדעית ועל מצגת ראשית במפגש השנתי של ASBMR 2022

Entera Bio Ltd, (נאסד”ק: ENTX), (“אנטרה” או “החברה”) מובילה בפיתוח תרופות המתבססות על מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה, הודיעה היום על הקמת המועצה המייעצת הקלינית והמדעית שלה (CSAB), המורכבת ממומחים ברמה עולמית למחלות עצם, אנדוקרינולוגיה והפרעות מטבוליות. בנוסף, החברה הודיעה היום כי היא תציג נתונים חדשים ממחקר שלב 2 של PTH אוראלי (EB613) שנמשך 6 חודשים בנשים לאחר גיל המעבר עם מסת עצם נמוכה, או אוסטאופורוזיס במפגש השנתי של האגודה האמריקנית לחקר עצמות ומינרלים (ASBMR) לשנת 2022, שיתקיים באוסטין, טקסס בין התאריכים 9-12 בספטמבר, 2022.

חברי ה-CSAB הראשונים של אנטרה כוללים:

פרופ’ ג’ון פ. בילזיקיאן: סגן יו”ר המחלקה לרפואה למחקר וחינוך בינלאומי; מנהל ראשי בדימוס, של המחלקה לאנדוקרינולוגיה; מנהל בדימוס של התוכנית למחלות עצם מטבוליות במרכז הרפואי של אוניברסיטת קולומביה.

פרופ’ מריה לואיזה ברנדי: פרופסור לאנדוקרינולוגיה, קרן FIRMO, פירנצה, איטליה.

פרופ’ בארט קלארק: פרופסור לרפואה ויועץ, המחלקה לאנדוקרינולוגיה, סוכרת, חילוף חומרים ותזונה, מאיו קליניק.

פרופ’ פליציה קוסמן: פרופסור לרפואה בדימוס, הקולג’ לרופאים ומנתחים של אוניברסיטת קולומביה, המחלקה לאנדוקרינולוגיה; עורכת שותפה ראשית של כתב העת אוסטאופורוזיס אינטרנשיונל.

פרופסור ויליאם פרייזר: פרופסור לרפואה וסגן ראש בית הספר לרפואה של נוריץ’ באוניברסיטת מזרח אנגליה ויועץ לרפואה מטבולית בבית החולים האוניברסיטאי נורפולק ונוריץ’, בריטניה.

ד”ר רוג’ר גרסו: לשעבר מנהל רפואי ראשי וסמנכ”ל בכיר ב- NPS Pharmaceuticals וב- Shire plc (Natpara®); עם תפקידי ניהול בכירים קודמים בסאנופי אוונטיס וברוקחות.

פרופ’ סופיה איש-שלום: סגנית נשיא הקרן הישראלית לאוסטאופורוזיס ומחלות עצם (IFOB), מרפאה אנדוקרינית בית החולים אלישע; ראש היחידה לחילוף חומרים בעצמות ובמינרלים, קמפוס רמב”ם, חיפה.

פרופסור סוקרטס פאפפולוס: פרופסור אמריטוס למחלות של מטבוליזם של עצמות ומינרלים, המרכז המייעץ לאיכות העצם, המרכז הרפואי של אוניברסיטת ליידן, הולנד.

“אנו גאים לעבוד עם קבוצה מכובדת זו של מובילי דעה ומעריכים את תמיכתם והכוונתם באסטרטגיית הפיתוח הקליני שלנו”, אמרה מירנדה טולדנו, מנכ”לית אנטרה. “הניסיון הקליני והמדעי הנרחב שלהם בניסויים קליניים בשלבים מאוחרים לא יסולא בפז לקידום תוכניות הליבה שלנו לאוסטאופורוזיס ולהיפופראתירואידיזם”. ד”ר ארתור סנטורה, M.D., Ph.D., מנהל רפואי ראשי של אנטרה אמר, “עבדנו בשיתוף פעולה כדי לקדם את הממשק האוראלי הקנייני של Entera והתמיכה של CSAB שלנו מספקת אימות פנומנלי למאמצינו. אנו מצפים ליהנות מהמומחיות הקולקטיבית שלהם כאשר אנו ממשיכים להתקדם לעבר המשימה שלנו לספק אפשרויות טיפוליות דרך הפה למטופלים עם צרכים רפואיים גבוהים שטרם קיבלו מענה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן