חדשות

מד״א ומיקרוסופט ישראל פיתחו בוט מבוסס בינה מלאכותית שמסייע בהבנת מודל הבדיקות החדש

מבולבלים? מגן דוד אדום ומיקרוסופט ישראל עושים סדר עם בוט המסייע במתן הנחיות פעולה למי שבא במגע עם חולה קורונה מאומת

הבוט שהוטמע לשימוש באתר מד”א, הוקם בזמן שיא של 7 שעות על ידי צוותים של מיקרוסופט בישראל.

מגן דוד אדום וקבוצות הבריאות במיקרוסופט ישראל, השיקו במהלך סוף השבוע בוט ייעודי שנועד לאפשר לאנשים שהיו במגע עם חולה קורונה מאומת להבין את הפעולות הדרושות מהם. באמצעות מענה על מספר שאלות קצרות, הבוט עוזר לאנשים להבין אם הם אמורים להיות בבידוד, כמה זמן, איזה סוג של בדיקה הם צריכים לעשות, ומכוון אותם למיקומי בדיקות.

פיתוח הבוט נעשה בשיתוף פעולה ייחודי של מד”א עם קבוצת הבריאות במרכז הפיתוח וארכיטקטים המתמחים בענן ממיקרוסופט ישראל ועלה לשימוש תוך זמן שיא של מספר שעות בודדות.

הבוט מתבסס על פלטפורמת ה- Azure Health Bot שפותחה במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח בקבוצת הבריאות בראשות הדס ביטרן, שמפתחת טכנולוגיות מתקדמות בתחום הבריאות. הפלטפורמה מאפשרת לארגוני בריאות לתת למשתמשים שלהם את היכולת לקבל תשובות על שאלות רפואיות מורכבות ולבצע בדיקת סימפטומים מרחוק. הפלטפורמה מאפשרת לארגוני בריאות אפשרות להתאים את הבוט, כך שיתאים לצרכיהם העסקיים הייחודיים ולתרחישים שונים. הפיתוח הוא חלק ממחויבות של מיקרוסופט לתחום הבריאות הדיגיטלית ומגישה רחבה של החברה שנועדה לסייע לארגוני בריאות לעשות שימוש בטכנולוגיות הענן והבינה המלאכותית במתן הטיפול הרפואי. במהלך מגפת הקורונה ארגונים בעולם עשו שימוש בבוט על מנת להפחית מהעומסים על הצוותים הרפואיים ולפנות אותם ממתן תשובות לגבי תרחישים ידועים מראש והמלצה על המשך פעולות לטובת טיפול אמיתי בחולים.

מנכ”ל מד”א אלי בין ציין כי שיתוף הפעולה בין מד”א למיקרוסופט ישראל נועד למען בריאות הציבור ומוביל להנגשת המידע וההנחיות.

הציבור מוזמן להיעזר בבוט בלינק הבא https://www.mdais.org/101/stopcoronavirus

בוט הקורונה של מגן דוד אדום ומיקרוסופט ישראל
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן