חדשות

דלתא מתרחבת: תפתח רשת בגדי ספורט חדשה

ענת בוגנר, מנכ”לית דלתא ישראל מותגים, הכריזה על פתיחת רשת בגדי ספורט חדשה תחת השם, Panta rei שתפתח בסוף חודש מרץ

החנות הראשונה תפתח בקניון עזריאלי תל אביב, בשטח של כ- 120 מ”ר.

לצד 6 חנויות נוספות, בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון שקלים.

ענת בוגנר, מנכ”לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: “הרשת החדשה Panta rei (הכל בזרימה) , תביא בשורה לקהל הצרכנים,  עם פיתוח בגדים המותאמים לפעילויות ספורט שונות, תוך שימוש בבדים ובטכנולוגיות בלעדיות וייחודיות למותג, כחלק מהחוזקות של חברת האם, דלתא גליל המייצרת למותגי הספורט המובילים בעולם”.  

החנות הראשונה תפתח בקניון עזריאלי בתל אביב בנוסף לאתר און ליין, ובסמוך תפתחנה כ6 חנויות נוספות, המשתרעות כל אחת, על שטח של כ120 מ”ר בהשקעה כוללת של כ- 4 מיליון שקלים.

עוד הוסיפה בוגנר “בעידן הנוכחי ובעשור האחרון שעות הפנאי והפעילות הספורטיבית המגוונת מקבלת נפח גדול יותר בחיים. אנשים רבים חשים כי הם רוצים להשקיע זמן רב יותר בפעילות ספורטיבית המטיבה עמם וזו הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו. זיהנו כי קטגוריה זו נמצאת במגמת צמיחה, וקהל הלקוחות שלנו המכיר ואמון על איכות המוצרים בשילוב האופנתיות שלהם, מחפש פריטי לבוש ייעודיים עם טכנולוגיות מתקדמות, גזרות מיוחדות המתאימות לאימוני הספורט השונים, בשילוב האיכות הידועה של דלתא. עבורנו, פיתוח קטגוריה זו מהווה צמיחה אורגנית טבעית ונדרשת, בעלת פוטנציאל צמיחה ארוך טווח.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן