קרנות גידור Hedge Fund

מדד בלוסטאר צור-גלבוע קרנות גידור מניות ישראל >> המדד המייצג של קרנות גידור המתמחות במניות של חברות ישראליות

המדד נעשה בעזרת שת”פ בינ”ל בלוסטאר צור-גילבוע

צור-גלבוע ובלוסטאר מדדים משיקים את “מדד בלוסטאר צור-גלבוע קרנות גידור מניות ישראל “המדד המייצג של קרנות גידור המתמחות במניות של חברות ישראליות.

 המדד הניב תשואה שנתית של 12.4% לשנה אחרי עמלות ב-10 השנים האחרונות עם סטיית תקן של 6.5%.

“זה כמעט כפול תשואה עם פחות מחצי מהתנודתיות של מדדי המניות המקומיות”

אומר אריאל בינו, שותף מנהל בקרנות גלבוע, “המדד מציג את הכישרון והיכולת של קבוצה מובחרת של מנהלי השקעות, למצוא את ההזדמנויות הטובות ביותר בשוק המניות בישראל.

” המדד הוא פרי שיתוף פעולה של בלוסטאר מדדים, חברת מחקר בינלאומית לאספקת מידע ומדדים ייחודיים. צור ניהול, אדמיניסטראטור הקרנות המוביל בישראל, וקרנות גלבוע, המוביל בהצעת מוצרי אגד בקרנות גידור ישראליות. “אנחנו שמחים לשתף פעולה עם בלוסטאר מדדים, שחולקים את החזון שלנו לספק למשקיעים בארץ ובחו”ל מידע, תובנות וגישה להצלחות בכלכלה הישראלית”, הוסיף אריאל. 

“בלוסטאר מדדים גאה לשתף פעולה עם צור ניהול וקרנות גלבוע להשיק מדד של קרנות גידור ממוקדות במניות של חברות ישראליות,” מסר סטיבן שונפלד, מייסד בלוסטאר מדדים. “אנחנו מאמינים שהמדד החדש יעשיר את משפחת המדדים הישראלים שלנו, ובמיוחד יהווה מדד משלים למדדי ה-BIGI, ו-BIGITech” הוסיף סטיבן. 

מדד “בלוסטאר צור-גלבוע קרנות גידור מניות ישראל” הוא מדד במשקל שווה של קרנות הגידור שמתמקדות בהשקעה במניות סחירות של חברות ישראליות” נכון ל-31 ביולי 2019 המדד כולל 22 קרנות גידור. המדד כולל רק קרנות שעוברות רף נכסים מינימלי, בעלות מבנה משפטי וארגוני של קרן גידור מוסדרת, ומתמקדת באסטרטגיית השקעה שעיקרה השקעה בחברות ציבוריות ישראליות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן