בריאותחדשות

למעלה מחצי מיליון עדיין לא הגיעו לקחת את ערכות בדיקת האנטיגן לילדים לקראת החזרה מחופשת הסוכות

כחלק מההערכות לחזרה לבית ספר לאחר חופשת הסוכות, חולקו עד היום למעלה ממיליון ערכות לבדיקת האנטיגן לילדים בגילאי שנתיים ותשעה חודשים ועד גיל 12 ושלושה חודשים במתחמי מד”א ובבתי הספר, למעלה מחצי מיליון טרם הגיעו לקחת את הערכות. עד לתאריך 29.9.21 ימשיך מגן דוד אדום יחד עם משרדי החינוך והבריאות בחלוקת הערכות בכ-200 מתחמי הבדיקות המהירות של מד”א ברחבי הארץ ובעשרות במתחמים נוספים כפי שמפורסם באתר מד”א https://www.mdais.org/101/antigen-children. על מנת לחסוך זמן בעמדות החלוקה, ניתן להירשם מראש באתר מד”א בכתובת https://co.mda.org.il/edu/login או בטלפון 5160*.

הבדיקה תתבצע על ידי ההורים בבית באופן עצמאי ביום רביעי 29.9.21, ערב החזרה של ילדיהם ללימודים, מיד עם תום חופשת הסוכות. בהתאם להנחיות משרד הבריאות תלמיד שיימצא חיובי בבדיקה המהירה, יידרש להגיע לבדיקת PCR בעמדות הבדיקה ברחבי הארץ. 

בנוסף, מד”א מפעילים כ-190 עמדות בדיקה מהירה (אנטיגן) ברחבי הארץ, בהם גם מתחמי היבדק וסע. הבדיקות המהירות המיועדות למי שאינו מחוסן או מחלים, מספקות תשובה בתוך כרבע שעה ומאפשרות ניפוק תו ירוק של משרד הבריאות למשך 24 שעות. ילדים בגילאי 3 עד 12 נבדקים ללא תשלום. ניתן למצוא את פירוט המקומות ושעות הפעילות של מתחמי הבדיקות המהירות של מד”א באתר מד”א https://www.mdais.org/101/Location-speed-tests יש לתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ע”י המענה הקולי האוטומטי.

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “הוריהם של למעלה מחצי מיליון מהילדים בגילאי 3 עד 12 המחויבים בבדיקה לקראת החזרה ללימודים טרם הגיעו למתחמי מד”א ברחבי הארץ שפועלים בשיתוף משרדי החינוך והבריאות על מנת לקבל ללא עלות את ערכות הבדיקה הביתיות. על מנת להיות ערוכים לחזרה ללימודים לאחר חופשת הסוכות ובכדי להימנע מהעומס הגדול שעלול להצטבר במתחמים באסרו חג, אני פונה לציבור ההורים לא לחכות לרגע האחרון ולהקדים ולהגיע כבר מחר בבוקר למתחמי מגן דוד אדום ברחבי הארץ על מנת לקבל את הערכות.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן