חדשותעסקים

טאואר סמיקונדוקטור ואנלו פוטוניקס מודיעות על שיתוף פעולה אסטרטגי בפיתוח תהליך ייצור למוליכי גל אופטיים

תהליך ייחודי זה יוצע בלעדית ע”י טאואר ומאפשר פיתוח פתרונות ומוצרים חדשניים בתחום ה LiDAR  לרכבים, בינה מלאכותית, מחשוב קוונטי, חיישנים ותקשורת אופטית 

טאואר סמיקונדקטור, החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, ואנלו פוטוניקס Anello Photonics, מפתחת הג’יירוסקופ האופטי (SiPhoOGTM), הודיעו היום (ב’) על שיתוף פעולה אסטרטגי בפיתוח תהליך ייצור למוליכי גל אופטיים. 

תהליך ייחודי זה יוצע בלעדית ע”י טאואר והוא מאפשר פיתוח פתרונות ומוצרים חדשניים בעלי יתרונות תחרותיים מובהקים בתחום ה-LiDAR לרכבים, בינה מלאכותית, מחשוב קוונטי, חיישנים (כולל bio sensing), ותקשורת אופטית הדורשים אינטגרציה מורכבת על גבי שבב של מערך רכיבים אופטיים בעלי רמת ביצועים גבוהה.

טכנולוגיית הסיליקון פוטוניקס הינה טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על סיבים אופטיים ומשמשת את ענף התקשורת המהירה. תהליך low loss חדשני זה מאפשר רמת ביצועים פורצת דרך במגוון פרמטרים, בהם: רמה נמוכה במיוחד של איבוד אנרגיה באורכי הגל המתאימים ורדיוס סיבוב מינימלי של הסיב על גבי השבב, העולים משמעותית על כל ההיצע הקיים היום בשוק ה- foundry. פיתוח מוצרים המבוססים על טכנולוגיה זו מהווה יתרון בעל ערך רב במגוון השווקים שצוינו.

“טאואר מזהה את טכנולוגיית הסיליקון פוטונקיס כאסטרטגית לשוק ומשקיעה רבות בפיתוח פלטפורמה זו, כולל שיתופי פעולה עם חברות מהמובילות בתחום וביסוס פתרונות טכנולוגיים ייחודיים ובלעדיים,” אמר ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאואר. “העבודה המשותפת עם צוות המומחים והפיתוח של אנלו מהווה דוגמא נוספת לשותפויות האסטרטגיות של טאואר על מנת להביא פתרונות וטכנולוגיה מובילה חסרת תקדים”.

תהליך הפיתוח המשותף ארך כשנה וחצי ומיושם במוצרי אנלו.

“הודעה משותפת זו מציגה פריצת דרך משמעותית בטכנולוגיה מסוג זה אשר פותחת דלת למגוון רחב של מוצרים המבוססים על טכנולוגיית הסיבים האופטיים על גבי שבב אשר למעשה לא היו אפשריים עד היום,” אמר מריו פניצ’יה, מנכ”ל ושותף מייסד של אנלו. “אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה הפורה עם טאואר ועל האפשרות להביא טכנולוגיה בלעדית זו לעוד מספר רב של לקוחות אנלו ולקוחות נבחרים של טאואר”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן