בריאותחדשות

אנדוספן מדווחת על הניסיון הראשוני עם מערכת שתלי הסטנטים בקשת אבי העורקים NEXUSTM

Endospan, חלוצה בתיקון אנדו וסקולרי מהמדף של מחלות קשת אבי העורקים, מודיעה על הפרסום המקוון לפני המהדורה המודפסת בכתב העת Annals of Surgery של המאמר.

NEXUS Arch Multicenter Study Evaluating the Initial Experience with a Novel Aortic Arch Stent Graft System מאת פלנר ואחרים.

הפרסום מדווח על התוצאות אחרי 30 יום ושנה אחת של הביצועים והבטיחות של מערכת שתלי הסטנטים בקשת אבי העורקים NEXUSTM בטיפול במחלות באבי העורקים החזי שכוללים את קשת אבי העורקים. הקבוצה כללה 28 חולים במחקר קליני פרוספקטיבי חד זרועי, במסגרת מחקר ראשון בבני אדם (NCT02365454) או כשימוש חמלה עם איסוף נתונים שיטתי (NCT03420066).

“תיקון קשת אבי העורקים הוא עדיין המאתגר ביותר גם בניתוח לב פתוח וגם בתיקון אנדו וסקולרי”, אמר ד”ר דייוויד פלנר, מהדסה – המרכז הרפואי של האוניברסיטה העברית, ירושלים. “שיעור ההצלחה הגבוה של ההליך אחרי 30 יום ללא דיווחים על מוות שקשור למפרצות, שבץ משבית או כשל של המכשיר אחרי שנה, מאשר את הבטיחות והיעילות של המכשיר NEXUS™ באוכלוסייה הזאת של חולים בסיכון גבוה”.

“מערכת שתלי הסטנטים בקשת אבי העורקים NEXUS היא מערכת השתלים בעלת שני שתלים מהמדף עם אישור CE הראשונה, שפותחה במיוחד כדי לטפל במורפולוגיה והאתגרים ההמודינמיים של קשת אבי העורקים ולהפחית את הסיכון לשבץ”, אמר קווין מייברי, מנכ”ל. “הפרסום הזה שהוא אבן דרך מעודד לגבי התוצאות במחקר ה-TRIOMPHE IDE, שמגייס כעת לקראת האישור בארה”ב של מערכת שתלי הסטנטים בקשת אבי העורקים NEXUSTM“.

יותר מ-120,000 חולים סובלים ממחלות קשת אבי העורקים בבית החזה בכל שנה בארה”ב ואירופה, ורק כ-25% מאובחנים או מטופלים. למרות התפתחויות משמעותיות, תיקון קשת אבי העורקים באמצעות ניתוח פתוח עדיין כרוך בתמותה ותחלואה גבוהות. חולים עם סיכון רב לפני הניתוח או גורמים אנטומיים לא מותווים לניתוח, אבל מורכבות אנטומית והיעדר מכשירים מאושרים לקשת לעיתים קרובות מנעו תיקון אנדו וסקולרי. זה מקשה על בחירת טיפול או אפילו הופך אותה לבלתי אפשרית עבור חלק מהחולים. הצעת החלופה של תיקון זעיר פולשני מקטינה את הדרישה למחזור דם חוץ גופי ואולי היפותרמיה, וזה מתורגם להפחתת זמן ההליך והאשפוז.

למידע נוסף על NEXUS, בקרו בבקשה באתר www.endospan.com

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן