חדשות

חברת mavens מבית Zynga ממנה שני סמנכ”לים חדשים: דפנה אלטמן ואלירן כרמלי

חברת mavens, זרוע המחקר והפיתוח הישראלית של ענקית הגיימינג האמריקאית Zynga, מודיעה על מינוי של סמנכ”לים חדשים: דפנה אלטמן מונתה לתפקיד VP Creative, סמנכ”לית קריאייטיב ואלירן כרמלי מונה לתפקיד VP Product. 

אלטמן הצטרפה לחברה בשנת 2020 כמנהלת פעילות הקריאייטיב וכיום היא עומדת בראש מחלקה שמפתחת ואמונה על קבוצת מוצרים מבוססי דאטה בעולמות הקריאייטיב והתוכן, מהכלים הטכנולוגיים הראשיים שמייצרת מייבנס עבור זינגה ו-3,500 עובדיה. אלטמן מביאה איתה עבר עשיר בתפקידי ניהול קריאייטיב ואסטרטגיה במשרדי פרסום ובחברות הייטק כמו גם שנים רבות כמרצה בכירה בשנקר בפקולטות לעיצוב ולאמנות רב תחומית.

כרמלי הצטרף לחברה בשנת 2021 כמנהל במחלקת המוצר, וכיום הוא מוביל צוות שכולל מנהלי מוצר ומעצבים האחראים על מוצר הדגל שמפתחת החברה עבור זינגה והחברות השונות שבבעלותה. כרמלי (רס״ן במיל׳) שירת בעבר במשך כ-15 שנים ביחידה 8200, במהלכן ביצע מגוון תפקידים מודיעיניים וטכנולוגיים, והוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול אותו סיים בהצטיינות יתרה.

לשניים היתה תרומה משמעותית לרכישת מייבנס ע״י זינגה בשנת 2022.

אדם רכיב, מייסד שותף ונשיא מייבנס: ״זאת גאווה ענקית לראות את הצמיחה המקצועית האדירה של עובדים שלנו בתוך ארגון ענק ודוגמה לעד כמה החומר האנושי במייבנס הוא ייחודי. היכולת של דפנה לשלב חדשנות קריאייטיבית עם מינוף עסקי, והידע המוצרי שאין שני לו של אלירן היו גורמי מפתח בשנים האחרונות בחברה, ומסוג הדברים שמנהלי זינגה הבחינו בהם כשבחרו בנו להוביל את פיתוח קו המוצרים הטכנולוגיים שלהם בשנים הקרובות״. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן