חדשותתירות

נורוויג’ן קרוז ליין חוזרת להפלגות עם סניפי סטארבאקס בלב ים

נורוויג’ן קרוז ליין תהיה חברת ההפלגות הראשונה להשיק שיתוף פעולה עם רשת Starbucks במסגרתו יוקמו סניפים בכל ספינות החברה ובאיים הפרטיים של החברה עד סוף שנת 2022

חברת נורוויג’ן קרוז ליין ,החברה החדשנית בעולם בתחום ההפלגות, עם היסטוריה של מעל ל-54 שנים בפריצת גבולות, הודיעה על שיתוף פעולה נרחב ייחודי מסוגו עם חברת סטארבקס (Starbucks), רשת בתי קפה הגדולה בעולם, המספקת את חווית הקפה המוכרת והאהובה ביותר בעולם כבר מעל ל-40 שנה. במסגרת שיתוף הפעולה החדש יוקמו סניפים של הרשת בכל 17 הספינות של החברה וביעדי הנופש הפרטיים בבליז ובאיי הבהאמה.

עד סוף שנת 2022, נורוויג’ן קרוז ליין תהיה החברה הראשונה בתעשייה שתציע את חווית הקפה של חברת סטארבקס (Starbucks) בכל צי הספינות של החברה, ותספק לאורחיה קפה טעים ואיכותי, המורכב מ-100% פולי ערביקה משובחים שמקורם באזורי הקפה המובילים בעולם. במסגרת שיתוף הפעולה מגוון חנויות מורשות ובתי הקפה “We Proudly Serve”, יהיו מוצעות לכלל האורחים על גבי סיפונן של כל ספינות החברה והם יוכלו ליהנות מאותם משקאות חמים וקרים, האהובים עליהם במיוחד, ונעשים בעבודת יד בשילוב עם תערובות עונתיות ומטעמים מתוקים ומלוחים ממש כמו בבתי הקפה השכונתיים של הרשת. בספינות נבחרות שבהן יהיו חנויות של חברת סטארבקס (Starbucks), לאורחים תהיה האפשרות לרכוש את המוצרים הקמעונאיים הפופולאריים של החברה ולקחת חלק בתוכנית הההטבות הייחודית המוצעת בסניפים ברחבי העולם. משקאות האספרסו המוכרים והמשכרים של החברה יהיו זמינים לרווחת האורחים גם במתחמי האוכל הראשיים ומסעדות הנושא ואף במספר תחנות קפה למזיגה עצמית אשר יוצבו במזנוני ה”גארדן קפה” (Garden Café). 

“אנו גאים להודיע על שיתוף הפעולה הנרחב עם רשת סטארבקס, המציעה חווית קפה ייחודית, וזאת בצמוד לחזרתנו להפלגות מסיאטל, עיר הולדתה של סטארבקס”, אמר נשיא ומנכ”ל נורוויג’ן קרוז ליין, הארי סומר, “לחברות שלנו יש אלמנט משותף, שתיהן חולקות את הרצון לספק ללקוחותיהן חוויות משמעותיות והזדמנויות להתחבר זה עם זה, ויחד אנו יכולים להביא לידי ביטוי את המחוייבות הזאת.” 

לאחר השקה ראשונה מוצלחת של סניף סטארבקס מורשה על גבי ספינת נורוויג’ן בליס בשנת 2018, גם הספינות נורוויג’ן סקיי, נורוויג’ן ג’וי ונורוויג’ן גטאווי מציעות כעת חוויה דומה, וחנויות נוספות מתוכננות להיפתח גם על גבי הספינות נורוויג’ן ברייקאווי, נורוויג’ן אפיק, נורוויג’ן ג’ם, נורוויג’ן פארל ונורוויג’ן אסקייפ. נורוויג’ן סקיי הייתה למעשה הספינה הראשונה בענף הפלגות הנופש שהציעה את הקפה הקר (Nitro Brew) של חברת סטארבקס על גבי הסיפון בלב הים. 

קרדיט: יח״צ

” חברת סטארבקס גאה לספק ללקוחותיה את חווית הקפה האהובה עליהם עם חזרתם לנסיעות, אירועים חברתיים וחיבור מחדש” אמר מארק רינג, סגן נשיא בכיר לסניפי ארה”ב ואמריקה הלטינית, סטארבקס,  “התפריט של סטארבאקס ונורוויג’ן קרוז ליין מספק חוויה ייחודית ויוקרתית לכלל נוסעי החברה”.

מאוחר יותר השנה, אורחי החברה יוכלו ליהנות מחוויית הקפה של סטארבקס ומהקפה הקר הפופולרי ביותר של החברה גם בהרווסט קיי (Harvest Cay), אתר הנופש הפרטי של חברת נורוויג’ן קרוז ליין בבליז ובאי הפרטי של החברה, גריט סטירופ קיי (Great Stirrup Cay), באיי הבאהמה. 

נורוויג’ן קרוז ליין חזרה לאחרונה לפעילות לאחר 500 יום של השהיית ההפלגות, בהפלגה ראשונה ב-25 ביולי,  2021 עם מסלולים שונים באורך שבעה ימים לאיים היוונים על גבי ספינת נורוויג’ן ג’ייד. ב-7 באוגוסט 2021, נורוויג’ן אנקור הייתה הספינה הראשונה לחזור להפליג מחופי ארה”ב כאשר החלה את הפלגותיה עם מסלולים באורך שבעה ימים מסיאטל ופתחה את עונת ההפלגות לאלסקה. החזרה של החברה לשגרה תהיה תוך הקפדה על יישום הנחיות פרוטוקולי הבריאות והבטיחות החדשים של תוכנית “השייט הבטוח” (‘Sail Safe’) ובשותפות עם ממשלות מקומיות. החברה תקפיד על דרישות בריאות קפדניות הכוללות חיסון מלא בתוקף של כלל עובדי הספינה ואורחיה כדי לצאת להפלגות עד ה- 31 בדצמבר 2021. החברה תמשיך לנקוט גישה קפדנית בחזרה למסלולים החדשים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם מומחים מטעם וועדת השייט הבטוח הגלובלית לבטיחות ובריאות, אשר תעריך באופן קבוע את הפרוטוקולים של תוכנית “השייט הבטוח” ותמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר כדי להגן על האורחים, הצוות והיעדים בהם היא עתידה לבקר. בעוד הפרוטוקולים ממשיכים להתחדש, ניתן למצוא את כל המידע המעודכן בכתובת www.ncl.com/sail-safe.

למידע נוסף על הספינות זוכות הפרסים של החברה ופרטי מסלולים ברחבי העולם, או לצורך הזמנת שייט, אנא צרו קשר עם סוכן הנסיעות או בקרו באתר החברה www.ncl.com .

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן