חדשות

חברת בומברדייה מציינת חגיגה כפולה

נטג’טס את המטוס Global 7500 Business Jet ואילו בומברדייה סיפקה את כלי טיס Global ה-1000

נשיא נטג’טס מקבל את המפתח למטוס מסוג Global 7500

patrick eric vertical, קרדיט: יח״צ, צילום בומברדייה

פטריק גלאגר, נשיא נטג’טס והממונה על המכירות, השיווק והשירותים, קיבל את המפתח למטוס מסוג Global 7500 מידיו של אריק מרטל, מנכ”ל ונשיא חברת בומברדייה

*יציאתו לשוק של המטוס העסקי בעל הטווח הארוך ביותר בתעשייה, הוא הסנונית הראשונה מבין 20 כלי טיס מסוג Global 7500 אשר נכנס לצי חברת נטג’טס.

*כלי הטיס Global 7500 ממשיך לעורר עניין מצד לקוחות, המעריכים מאפיינים כגון הקבינה הארוכה והייחודית ביותר, טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, ביצועיים שאין שני להם והטיסה החלקה ביותר.

חברת בומברדייה הכריזה על מסירתו של כלי הטיס ה-1000 מסוג Global. ציון הדרך המכריע אירע משום שצוות נטג’טס, בראשותו של פטריק גלאגר, נשיא והממונה על המכירות, השיווק והשירותים, רכש את מטוס העסקים הראשון מסוג Global 7500 עבור חברת התעופה הפרטית.

התוספת של כלי טיס מסוג Global 7500 לצי חברת נטג’טס מגדיר מחדש את היצע החברה מבחינת קבינה ארוכה, ואורך טווח גבוה, ומשדרגת את הבחירה בין אפשרויות טיסה עבור בעליה הבינלאומיים. עם טווח של 7,700 ננומטרים (14,260 ק”מ), בעלי נטג’טס יוכלו לטוס מניו יורק לבייג’ינג, או מסן פרנסיסקו לסידני ללא עצירות תדלוק. כלי הטיס Global 7500 מיועד לשמש כמטוס הדגל של אחד הציים המשובחים ביותר בטיסות עסקיות. בהיותו כלי הטיס הגדול והשקט ביותר בצי נטג’טס, זוהי ההזמנה הראשונה מבין 20 הזמנות החברה של כלי הטיס Global 7500, אשר ודאי ישנה את חוויית התיירות הבינלאומית מבחינת הבעלים.

“אנו גאים בכך שאנו מתפעלים את אחד מהציים המתקדמים ביותר בתעשייה, ונרגשים לקבל את כלי הטיס Global 7500  הראשון שלנו היום. כלי טיס זה יוסיף ממד חדש למבחר המטוסים ארוכי הטווח שלנו,” כך אמר פטריק גלאגר, נשיא וממונה על מכירות, שיווק ושירותים, חברת NetJets. “בתקופה בה הביקוש לכלי הטיס שלנו הוא בשיאו, האסטרטגיה שלנו שלנו תתמקד בהמשך מתן פתרונות העונים לצרכי ולציפיות הלקוחות שלנו. אנו צופים כי לקוחותינו יברכו על הערך המוסף שכלי הטיס מביא עמו ויודעים שהם יתלהבו מחוויית הטיסה בכלי הטיס Global 7500“.

“המטוס העסקי Global 7500, שאין שני לו, יעורר התלהבות בבעלי נטג’טס, לא רק בזכות הטווח שלו, המוביל בתעשייה, אלא גם במושב Nuage הייחודי שלו, מערכת התאורה Soleil וארבעה חללי מחיה אמיתיים. אנו גאים כי יציאתו של כלי הטיס ה-1000 שלנו מסוג Global הוא גם כלי טיס Global 7500 הראשון שנכנס לצי נטג’טס,” כך אמר אריק מרטל, מנכ”ל ונשיא חברת בומברדייה. “חגיגה כפולה זו היא לנוכח הפיכת מטוס הדגל שלנו למטוס הדגל העסקי של חברת נטג’טס. זהו רגע מכונן עבור כולנו, עם חתימת שנה יוצאת דופן בתעופה. ברצוני להודות לחברי הצוות הרבים והמוכשרים שלנו, בעבר ובהווה, אשר תמכו וסייעו לתוכנית Global בשני העשורים שחלפו, וכן ללקוחותינו המסורים אשר נהנו מחוויית Global”.

הן חברת נטג’טס והן חברת בומברדייה מחויבים לתמוך בעתיד בר-קיימא. כלי הטיס Global 7500 מתפאר בהצהרת המוצר הסביבתי הראשונה עבור מטוס עסקי. הצהרת המוצר הסביבתי, אשר אושרה עצמאית מציגה מידע מפורט אודות החותם הסביבתי של כלי הטיס לאורך מחזור חייו, ועל כן ממלא תפקיד חשוב בהבטחה של שתי החברות לתמוך במחויבות תעשיית התעופה הפרטית לקיימות סביבתית.

המסירה ה-1,000 של Global משקפת את הפופולריות המתמשכת, אריכות הימים והאמינות של משפחת המטוסים הגלובלית מכיוון שהיא נותרה מובילה עקבית מסוגה. בנוסף לקביעת הרף לכל המטוסים העסקיים, מטוס ה- Global 7500   שאין שני לו הוא גם מניע כלכלי מרכזי. לרגל הכרזה כפולה זו, PricewaterhouseCoopers הובילה מחקר על טביעת הרגל הכלכלית של מטוס ה- Global 7500 בקוויבק, אונטריו וקנדה. התוצאות מראות כי בין 2010 ל-2019, פיתוח תוכנית Global 7500 תרם והקל על טביעת רגל כלכלית כוללת בקנדה של 4.8 מיליארד דולר בתמ”ג וכן בממוצע שנתי של 3,386 משרות שוות ערך במשרה מלאה. בנוסף, באמצעות פעילות הייצור הכוללת שלה, בומברדייה צפויה לתרום ולהקל על 2.0 מיליארד דולר בתמ”ג בשנה לכלכלה הקנדית ו-8,456 משרות בשנה בממוצע (1).

באמצעות השקעת המחקר והפיתוח של בומברדייה בתוכנית Global 7500, פיתוח ידע, חדשנות ומומחיות, התורמים לחוזק הכולל של האקוסיסטם האווירי הקנדי.

(1) ההשפעה הכלכלית הכוללת כוללת השפעות ישירות, עקיפות והשפעות נגרמות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן