חדשות

אפליקציית על ראשונה לבנקאות פתוחה בבחריין

i2c משתפת פעולה עם BEYON Money וויזה להשקת אפליקציית על ראשונה לבנקאות פתוחה בבחריין

זרוע הפינטק של Batelco, חברת הטלקום המובילה במדינה, תשיק את אפליקציית העל הראשונה לתשלומים ניידים באזור עד סוף 2021.

i2c Inc, ספקית מובילה של טכנולוגיית תשלומים ובנקאות דיגיטליים, הודיעה היום שיתוף פעולה עם BEYON Money, אפליקציית העל הניידת שהשיקה Batelco Financial Services, שהיא זרוע הפינטק של ספקית הפתרונות הדיגיטליים והתקשורת המובילה של בחריין.

עם גיבוי של רישיון בנקאי מאובטח פתוח ראשון מסוגו מהבנק המרכזי של בחריין, אפליקציית העל BEYON Money תארח ארנק דיגיטלי שיאפשר תשלומים קמעונאיים, תשלום חשבונות ותשלומים בין חברים למשתמשים שלה. האפליקציה מתחברת לחשבונות בנק באמצעות בנקאות פתוחה, ומספקת תובנות פיננסיות ואפשרות להעברות כספים דיגיטליות. BEYON Money תפתח פונקציונליות של הנפקה ועיבוד כרטיסים באמצעות פלטפורמת הבנקאות והתשלומים הזריזה של i2c אשר תשלב גם שותפים ושירותים נוספים.

באמצעות הסמכת Fintech Fast Track של BEYON Money, i2c תנצל את תשתית הרשת של ויזה כדי להשיק לשוק תוכנית חוב דיגיטלית ראשונה עם אפשרות לכרטיס פיזי זמין לפי בקשה. בנוסף, i2c השתלבה עם מתג מקומי, Benefit, המחבר צרכנים לבעלי חשבונות ברחבי בחריין, ומאפשר להם לשלם תמורת שירותים, שכר דירה, נייד ועוד דרך הטלפון החכם שלהם. האפליקציה מגובה בידי הבנק המרכזי של בחריין.

“אנו גאים לשתף פעולה עם BEYON Money והצוות בעל החזון שלה כשהם פועלים לדמיין מחדש את חיי היומיום הפיננסיים עבור המדינה שלהם”, אמר אורנגזאייב חאן, מנכ”ל, אזור MEA ב-i2c Inc. “טכנולוגיית אבני הבניין שלנו תוכננה לעזור לבעלי חזון כמו Batelco Financial Services ליצור אפשרויות חדשות בבנקאות ובתשלומים, ואפליקציית העל שלהם BEYON Money היא התגלמות מושלמת של הפילוסופיה הזו”.

על פי הדו”ח Global Findex של הבנק העולמי, כמעט אחד מכל חמישה אנשים בבחריין אינו מאובטח, בעוד שהמדינה נהנית משיעור חדירת סלולר של 131%. עם אפליקציית העל הזו, Batelco מחפשת למנף את עמדת המנהיגות שלה במובייל כדי להאיץ את ההכללה הפיננסית ברחבי המדינה, עם תוכניות להתרחב למדינות נוספות בעתיד הקרוב.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן