נדל"ן בארץ

חברת ‘בדק נכסים וניהול, שומרת החורש בע”מ’ היא הזוכה במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במודיעין-מכבים-רעות

תוצאות מכרזי רשות מקרקעי ישראל. הזוכה תשלם לרשות מקרקעי ישראל 7.57 מיליון שקל ועוד הוצאות פיתוח בעלות 2.4 מיליון שקל

ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה על ‘בדק נכסים וניהול בס”ד בע”מ, שומרת החורש בע”מ’ כזוכה במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במגרש למטרת מסחר בשכונת “הציפורים”, במודיעין-מכבים-רעות.

הזוכה תשלם לרשות מקרקעי ישראל 7,577,000 שקלים (לא כולל מע”מ) ועוד הוצאות פיתוח בעלות 2,406,638 שקלים (כולל מע”מ).

למכרז התקבלו 2 הצעות פיזיות ו-5 הצעות דיגיטליות.

המכרז הנ”ל הינו חלק מתוכנית מתאר מקומית שמטרתה להביא להרחבת דרכים ציבוריות באמצעות חלוקה חדשה בין שטחים ציבוריים שונים בשכונת הציפורים שבעיר מודיעין-מכבים-רעות.

בשנת 2019, שיווקה רשות מקרקעי ישראל 26,680 מ”ר למסחר במודיעין-מכבים-רעות.

ועדת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל הכריזה על  ‘גוהרי יוסי השקעות בע”מ’ כזוכה במכרז פומבי לרכישת זכויות חכירה במגרש מס’ 210 למטרת מסחר בשכונת כלניות, באר שבע.

שם זוכה

סכום זכייה לא כולל מע"מ

גובה פיקדון לקיום הצעה בש”ח

מחיר מינימום בש"ח

הוצאות פיתוח לחברה המפתחת בש"ח (כולל מע"מ )

שטח במ”ר בערך

בדק נכסים וניהול בס"ד בע"מ, שומרת החורש בע"מ

7,577,000

542,000

2,467,630

2,406,638

1924


הזוכה תשלם לרשות מקרקעי ישראל 3,526,018 שקלים (לא כולל מע”מ) ועוד הוצאות פיתוח בעלות 7,463,418 שקלים (כולל מע”מ). למכרז התקבלו 4 הצעות.

המכרז הינו חלק מן תוכנית החלוקה מחדש של שטח שכונת הכלניות בבאר שבע. בכך, תכלול השכונה שלושה מגרשים – מגרש מסחרי ושני מגרשים ציבוריים. המתחם נמצא בלב שכונת כלניות, כשמצד אחד הוא מייצר חזית לכביש ומצד שני מוקף בשטחי פארק רחב ידיים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן