חדשותסטארטאפ ניישן

זינגה משלימה את הרכישה של מפתחת משחקי המובייל

StarLark מרחיבה את פורטפוליו המשחקים עם הזיכיון הלהיט Golf Rival

מביאה צוות פיתוח מוכשר וזיכיון להיט חדש לזינגה. מרחיבה את טביעת הרגל הבינלאומית של זינגה עם סטודיו בסין. מוסיפה פרויקטים חדשים שנמצאים בשלבי פיתוח מוקדמים. זינגה תעדכן את התחזית שלה לשנת 2021 כשתדווח על התוצאות הפיננסיות של הרבעון השלישי של 2021 ב-8 בנובמבר, 2021.

זינגה Zynga Inc (נאסד”ק: ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הכריזה על השלמת הרכישה של StarLark מידי Betta Games עבור סכום של כ-525 מיליון דולר בעסקת מזומנים ומניות. StarLark היא המפתחת של Golf Rival, משחק הגולף השני בגודלו בעולם שמציג צמיחה מהירה.

StarLark מביאה לזינגה את צוות הפיתוח המוכשר שעומד מאחורי Golf Rival, משחק הלהיט למובייל, בו שחקנים בכל רמות היכולת מתחרים בזמן אמת במשחקי שחקן-מול-שחקן, כולל טורנירים מרובי משתתפים במסלולים יוצאים מן הכלל ועם ציוד ניתן להתאמה. הרכישה תרחיב את הנוכחות הבינלאומית של זינגה עם סטודיו פיתוח שממוקם בסין לו יש גישה למאגר הכישרונות היצירתיים האזורי. הנרי יו, מייסד ומנכ”ל StarLark, ימשיך להוביל את החברה יחד עם צוות הניהול הנוכחי שלו. ל-StarLark יש מספר פרויקטים נוספים בפיתוח.

“לא יכולנו להיות יותר מרוצים מאשר לקבל בברכה בזינגה את הצוות המופלא של StarLark”, אמר פרנק גיבו, מנכ”ל זינגה. “StarLark וזינגה חולקות חזון משותף – להפגיש אנשים באמצעות משחקים. עם Golf Rival, אנו מרחיבים את תיק העבודות של זינגה עם זיכיון להיט חדש ומבססים נוכחות פיתוח בסין, מדינה עם כישרון טכני ויצירתי מאין כמוהו. כצוות משולב, אנו ממוקמים היטב לצמוח מהר יותר יחד”.

“StarLark חולקת תשוקה משותפת עם זינגה לאיחוד גיימרים בתחום המובייל שנמצאים בכל מקום בעולם. בזכות שיתוף הפעולה עם זינגה תהיה לנו גישה למשאבים ולמומחיות העולמית של החברה, תוך שאנו ממשיכים לפתח תוכן חדש ומרגש לשחקנים”, אמר הנרי יו, מייסד ומנכ”ל StarLark. “אנו נרגשים לצאת לפרק הבא במסע שלנו עם זינגה, מובילה עולמית בתחום המשחקים הסלולריים”.

סגירת הרכישה נכנסה לתוקף החל מה-5 באוקטובר 2021. Zynga מצפה לעדכן את כל ההנחיות לשנת 2021 כאשר תדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2021 ביום שני, 8 בנובמבר.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן