זום ביצעה סבב שלישי של השקעה – הפעם בסך 30 מיליון דולר בחברת Neat הנורווגית, המתכננת ומייצרת מערכות וידאו לניהול פגישות וידאו. סך ההשקעות עד היום של זום ב-Neat מגיע להיקף של 41 מיליון דולר והוא מסמן הרחבה של שיתוף הפעולה בין שתי החברות.
לדברי עודד גל, מנהל מוצר ראשי בזום, זום ו-Neat עובדות צמוד כדי לספק ללקוחות חוויית פגישה הקרובה למציאות וכי ההשקעה משקפת את האמונה של זום בכך שמוצריה של Neat משלימים בצורה נפלאה את פלטפורמת התקשורת של זום. ״נהננו מהצלחה רבה משיתוף הפעולה שלנו עם Neat ואנו צופים קדימה להמשך מהלכים חדשניים ואספקת חוויות יוצאות דופן עבור לקוחותינו״.
סרטון https://youtu.be/IyMKbZvAGBU
ועוד אחד עם כיוון חינוך ולימודים https://youtu.be/7uTlvrjpwOU
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.