בריאותחדשות

גם במהלך החג: מגן דוד אדום ממשיך להפעיל את מערך הבדיקות המהירות ברחבי הארץ

לקראת ערב ראש השנה וחגי תשרי, מגן דוד אדום מעבה את מערך הבדיקות המהירות וימשיך להפעיל את מתחמי הבדיקות לרווחת הציבור – על מנת לסייע לאזרחים לקיים את ארוחות החג בבריאות ובמטרה למגר את שרשרת ההדבקה של מגפת הקורונה.

מגן דוד אדום ימשיך להפעיל את מערך הבדיקות המהירות (אנטיגן) בלמעלה מ-100 מוקדים ברחבי הארץ גם לקראת החג. הבדיקות המהירות (אנטיגן) מספקות תשובה בתוך כרבע שעה ומאפשרות ניפוק תו ירוק של משרד הבריאות למשך 24 שעות. תוצאות הבדיקה יועברו ישירות למשרד הבריאות, לקופות החולים ולמטופל עצמו במסרון.

יש לתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ע”י המענה הקולי האוטומטי. ניתן למצוא את פירוט המקומות ושעות הפעילות של מתחמי הבדיקות המהירות של מד”א באתר מד”א https://www.mdais.org/101/Location-speed-tests

מנכ”ל מד”א אלי בין: “ראינו היום לקראת ראש השנה עליה משמעותית במספר האנשים שבאו להיבדק במתחמי מד”א לבדיקות מהירות. נערכנו לכך מבעוד מועד ותגברנו את כוח האדם כדי לתת מענה ולמנוע עומסים. השיח ששמעו במתחמים היה הרצון לקבל את “תעודת הכשרות השלילית” לקראת המפגשים המשפחתים. גם מחר ובמהלך החג והחגים הבאים נמשיך להפעיל את המתחמים על מנת שכל מי שזקוק יוכל לבוא להיבדק ובכך לקטוע את שרשרת ההדבקה. אני מאחל לכולם שנה טובה ובריאות איתנה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן