בריאותחדשות

צוותי מגן דוד אדום באומן ובקייב ערוכים לבצע בדיקות מהירות לישראלים

להורדת סינק מנכ”ל מד”א וויזואליה ממתחמי הבדיקות באוקראינה https://we.tl/t-ew6M4LLQH9

החל מאתמול בערב, צאת ראש השנה, משלחת מגן דוד אדום מפעילה באוקראינה את מערך הבדיקות המהירות (מולקולריות) – לעשרות אלפי הישראלים אשר הגיעו לתפילות ראש השנה באומן. המשלחת, המונה למעלה ממאה חובשים ופראמדיקים, יצאה לבקשת משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות ומשרד החוץ ופועלת בשיתוף פעולה עם הצלב האדום האוקראיני ושגרירות ישראל במקום על מנת לאפשר לישראלים לחזור לארץ בבטחה.

אלי בין, מנכ”ל מד”א, הגיע לאוקראינה יחד עם הצוותים במטרה לפקח על פעילות הארגון ועל מערך הדגימות. צוותי מד”א שהגיעו בתחילת השבוע הקימו עוד בטרם החג שני מתחמי בדיקות בטרמינל שדה התעופה בקייב ומתחם נוסף בסמוך לאתר ציון קברו של ר’ נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה. הבדיקה המהירה מספקת תשובה בתוך חצי שעה, ברמת דיוק גבוהה מאוד, המקבילה לבדיקת PCR המאושרת ע”י ה-FDA. לאחר קבלת התשובה, יקבלו הנבדקים אישור מודפס במערכות הטכנולוגיות של מגן דוד אדום עימו יוכלו לעלות לטיסה חזרה ארצה.

אלי בין, מנכ”ל מד”א: מדינת ישראל הטילה על מגן דוד אדום את משימת הבדיקות המהירות באוקראינה על מנת לבצע אותן בבדיקה מהירה. הבדיקות שאנחנו מבצעים באוקראינה הן בדיקות מולקולריות מסוג חדש שמספקת תוצאה בתוך כחצי שעה. אנשי מגן דוד אדום פרוסים ב 30 עמדות בכל טרמינל ובסמוך לאתר ציון קברו של ר’ נחמן ויתנו את המענה לכל החוזרים לישראל. המשימה היא מניעת כניסה של אנשים חולים או זנים חדשים של הנגיף לתוך מדינת ישראל. זאת המשימה של מד”א, נבצע אותה ונחזור לישראל בשלום.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן