בריאותחדשות

וי.בי.אל תרפיוטיקס מחדשת את גיוס החולות בארה”ב בניסוי ה-OVAL

התקבל אישור FDA לשימוש קליני באצוות VB-111

וי.בי.אל תרפיוטיקס מחדשת את גיוס החולות בארה”ב בניסוי ה-OVAL, לאור אישור ה-FDA לשימוש קליני באצוות VB-111 שיוצרו במפעל של החברה במודיעין.

·         אישור ה-FDA לאצוותVB-111  שיוצרו במפעל ה-GMP המסחרי של VBL במודיעין ניתן לאחר בחינת נושא ה-CMC (כימיה, ייצור ובקרות) של תהליך ייצור התרופה, והוא מהווה אבן דרך חשובה לקראת מסחור פוטנציאלי.

·         מחקר ה-OVAL שלב 3 של VB-111 בסרטן השחלות גייס עד כה כ-80% מהחולות; השלמת הגיוס צפויה ברבעון הראשון של 2022, כמתוכנן.

·         תוצאות PFS (משך עצירת התקדמות המחלה) בניסוי OVAL שצפויות במחצית השנייה של 2022 עשויות לתמוך בבקשה לרישום התרופה (BLA).

וי.בי.אל תרפיוטיקס (Nasdaq: VBLT) מדווחת היום כי גיוס חולות חדשות בניסויי VB-111 בארה”ב יחודש באופן מיידי, לאור קבלת אישור מאת ה-FDA לשימוש באצוות של VB-111 שיוצרו במפעל של החברה במודיעין, לניסויים קליניים בארה”ב.

בחודש יוני, החברה קיבלה הודעה מה-FDA כי שימוש באצוות חדשות של VB-111 לשימוש קליני בארה”ב ממתין להשלמת ביקורת טכנית שהתמקדה בבחינה של תהליך הייצור VB-111 בין אתרי ייצור שונים. VBL הכינה והגישה את הנתונים והמסמכים המבוקשים ל-FDA בתחילת אוגוסט, וכעת קיבלה את אישור ה- FDA לאצוות. עם כמות מספקת של תרופה שאושרה לשימוש קליני ע”י ה-FDA, החברה מחדשת מיידית את גיוס החולות בניסוי OVALבארה”ב.

ניסוי OVAL ב-VB-111 בסרטן השחלות מתוכנן לכלול כ-400 נבדקות, אשר כ-80% מתוכן כבר גויסו למחקר. לניסוי יש שני יעדים עיקריים: PFS והישרדות כללית (OS). הצלחה באחד מהיעדים העיקריים יכולה לתמוך בהגשת BLA למטרת רישום התרופה. עמידה מוצלחת ביעד ה- PFS, עם תוצאה שצפויה במחצית השנייה של 2022, יכולה להאיץ הגשת BLA בשנה לערך, בכפוף לדיון עם ה- FDA, בהשוואה לתוצאת OS אשר צפויה בשנת 2023.

לדיווח המלא: http://ir.vblrx.com/news-releases/news-release-details/vbl-therapeutics-resumes-us-enrollment-oval-phase-3-trial-fda

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן