חדשות

וויקס משיקה את Wix Fit פלטפורמה חדשנית לניהול וצמיחה של עסקים בתחום הכושר הגופני

חברת וויקס שמציעה פלטפורמה מובילה לבניית אתרים וכלים לניהול העסק אונליין, מודיעה היום על Wix Fit, פתרון מקיף וחדשני לניהול וצמיחה של עסקים בתחום הכושר. 

הפלטפורמה, שנבנתה במיוחד עבור מאמנים אישיים, חדרי סטודיו, מועדוני כושר ורשתות, כוללת את כל האלמנטים הדרושים לגידול העסק במהירות וביעילות – תחת קורת גג אחת.

 Wix Fit כוללת מגוון רחב של כלים העוזרים לעסקים בתחום הכושר לנהל ולהגדיל את העסק שלהם, כמו גם לייצר אינטרקציות עם המתאמנים, מוטיבציה והתמדה. הפלטפורמה כוללת, בין השאר, את היכולת לנהל מערך שיעורים ולוחות זמנים של מאמנים מלוח בקרה אחד, הרשמה לשיעורים וקבלת תשלומים דרך Wix Payments וספקים נוספים. על מנת לאפשר ללקוחות להתאמן מכל מקום, הפלטפורמה מאפשרת גם אתגרי כושר מקוונים, שיעורי אונליין, ומכירה או השכרה של סרטוני וידאו.  

באדיבות וויקס

בנוסף, היא מאפשרת לעסקים לייצר עוד הכנסות עם חנות מקוונת הכוללת אפשרות למשלוחים ולהגדיל את העסק באמצעות הכלים של Ascend by Wix, חבילת שיווק מלאה הכוללת אימייל מרקטינג, אוטומציות שיווקיות, כלי ליצירת סרטוני וידאו, SEO מתקדם, יצירה וניהול של קמפיינים ברשתות החברתיות ועוד. Wix Fit גם מציעה את היכולת לבנות קהילות סביב תחום כושר משותף באמצעות Wix Groups ו-Wix Forums, לשתף תוכן באמצעות Wix Blog, לנהל מערך קשרי לקוחות ולצפות בדו”חות מפורטים על ביצועי העסק.

כיום משרתת וויקס מעל 100 אלף עסקים בתחום הכושר ברחבי העולם. הפלטפורמה הושקה לראשונה ב-2019 ולאחר מעברה המהיר של תעשיית הכושר למודל עבודה היברידי, שודרגה משמעותית על מנת להציע גם יכולות וירטואליות, שיווקיות ואפשרויות תשלום. מתחילת שנת 2020 הפכו 44% מעסקי הכושר המשתמשים ב-Wix להיברידיים או לווירטואליים לחלוטין.

המובייל הוא כלי משמעותי ליצירת מעורבות והתמדה אצל מתאמנים. על פי נתונים של וויקס, הטראפיק של 74% מלקוחות Wix Fit מגיע מגלישה במובייל. לכן, Wix השיקה גם אפליקציית מובייל יעודית ללקוחות בתחום שנקראת Fit By Wix. השימושֹ בה מאפשר ללקוחות לתאם שיעורים, לקבל גישה לתוכן אונליין, לעקוב אחר קצב ההתקדמות שלהם ולתקשר בצ’אט עם המאמנים ועם מתאמנים אחרים. כדי לייצר חוויה עקבית ללקוחותיהם, בעלי העסקים יכולים גם לבנות אפליקציה ייעודית לעסק שלהם בעזרת פלטפורמת Branded App by Wix, המאפשרת ליצור חוויה הוליסטית של המותג תוך מתן חופש יצירתי בבנייתה.

“ניהול עסק בתעשיית הכושר הגופני הוא דבר דינמי ומתפתח תמידית. אנחנו גאים לספק לעסקים בתחום פתרון כולל לניהול ולצמיחה של המותג שלהם”, אמר שריג רייכרט, מנהל Wix Fit & Bookings. “כיום, עסקים בתחום הכושר צריכים שתהיה להם את האופציה לנווט מחדש את הפעילות שלהם בכל עת, והתעשייה הולכת ומסתמכת יותר ויותר על גישות היברידיות. Wix Fit פותחה עם מאמנים מקצועיים ובעלי סטודיו במטרה לענות על צרכיהם ודרישותיהם ולספק להם את ההזדמנות למקסם את נוכחותם ברשת ובמובייל, לייצר מעורבות וירטואלית עם לקוחות ולהניע את העסק הפיזי לכיוונים העתידיים של השוק”.

כל הפעילות המתבצעת באתר ובאפליקציה מסונכרנת לחלוטין ובאה לידי ביטוי בלוח הבקרה של העסק. משתמשי Wix יכולים לנהל את העסק שלהם תוך שימוש ב-Wix Business Manager ומכל מקום באפליקציית Wix Owner.

 למידע נוסף אודות Wix Fit, בקרו ב:https://www.wix.com/fitness-solution או צפו בסרטון

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן