בריאותחדשות

המאבק הלאומי בנגיף הקורונה – מידע, הנחיות ואכיפה

מידע כללי וקישורים שימושיים

בהתאם לתקנות שאושרו על ידי הדרג המדיני ולנוכח העלייה בתחלואת הקורונה, משטרת ישראל מגבירה בימים אלו את הפיקוח והאכיפה של ההנחיות ברחבי הארץ, למען שלום הציבור ובריאותו.

לצורך הגברת האפקטיביות האכיפתית, מופעלת בכל מחוז משטרתי מפקדה משימתית בפיקוד סגן מפקד המחוז, והוקצו לטובת המשימה בשלב זה כ-1,500 שוטרים ברחבי הארץ, לצידם פועלים מאות פקחים. כלל הפעילות מתוכללת ומרוכזת על ידי מנהלת אכיפת הקורונה באגף המבצעים והשיטור של משטרת ישראל. 

במטרה לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית, הפעילות המשטרתית מתמקדת בשלב זה בחובת עטיית מסכה במקומות הנדרשים, חובת הבידוד וכן אכיפת כללי התו הירוק והתו הסגול.

האכיפה מתבצעת תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, בהם אפליקציית ה”הסכמון” לפיקוח אחר חובת הבידוד, לצד המשך בדיקות וביקורי בית, רחפנים לצורך כריזה ואיתור חריגים, פעילות מסוקים משטרתיים, סיורים רגליים יזומים במרחב הציבורי ומוקדי הבילוי, וכן נוכחות מוגברת של כוחות שיטור גלויים לצד שוטרים סמויים.

אנו קוראים לציבור כולו להישמע להנחיות, להקפיד על חבישת מסיכות פנים כנדרש במקומות סגורים ומוקדי התקהלות, להקפיד על חובת הבידוד וכן על כל ההגבלות השונות המתעדכנות מעת לעת.

הנחיות הבידוד
הנחיות לנכנסים והיוצאים מישראל
מידע נוסף על נגיף הקורונה והנחיות מלאות לציבור – באתר משרד הבריאות
מעבר לשירות המאפשר להגיש בקשה לביטול תשלום, או בקשה להישפט, בשל קנס שניתן בעקבות הפרת תקנות הקורונה

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן