חדשות

הטכנולוגיה של Crocus משפרת את הדיוק של פתרונות מדידת אנרגיה

עיצוב ייחוס של חיישני TMR עם פלט דיגיטלי מפשט את היישום

ערכת עיצוב ייחוס של Crocus למדידת הספק, credit: Crocus Technology

Crocus Technology Inc, מפתחת חיישני XtremeSense® TMR, הודיעה על השקת פתרון מדידת אנרגיה ברמת דיוק גבוהה עם חישת זרם מבודדת ויציאה דיגיטלית. הפתרון מסוגל למדוד הספק, מתח וזרם תוך בידוד ברמה של 1,820 VPK ביישומי AC או DC. התוצאה היא עיצוב קטן ויעיל יותר ללא שימוש בשנאי זרם גדולים. מדובר בפתרון מיטבי עבור מגוון מכשירים חכמים כגון מוניטורים של אספקת חשמל, מטענים לרכבים חשמליים, מכשירי חשמל ביתיים, בקרת מנוע ותאורה חכמה.

הפתרון מורכב מחיישן זרם מבודד CT430 TMR של Crocus, מיקרו-בקר ATtiny426 של Microchip, מעגל מודפס (PCB), קבצי עיצוב, הקושחה של המיקרו-בקר, רשימת עץ מוצר (Bill of Materials), מדריך למשתמש ותמיכה רלוונטית לצורך תכנון פתרון ניטור כוח תפקודי מלא. הפתרון אומת כדי לוודא קריאה וכימות מדויק של ערכי המתח והזרם לפני חישוב רכיבי ההספק ברמה המיידית וברמת ה-RMS, הספק פעיל ותגובתי, כמו גם גורם הספק. ערכי הספק אלו מאוחסנים באוגרים אליהם ניתן לגשת באמצעות מיקרו-בקר חיצוני עם ממשק SPI. על ידי הורדת מאמץ התכנון של המדידה וחישוב ההספק מכתפי המשתמשים, פתרון המדידה של Crocus מפשט את האפשרות להוסיף יכולות מדידה לכל מכשיר חכם.

המפתח למדידות הספק מדויקות הוא חיישן הזרם CT430 המספק רמת דיוק טובה מ-1% במדידת זרם בטווח הפעולה של -40CO עד +125CO. הוא זמין באריזת SOIC-Wide בגודל 16 ליד, המבטלת את הצורך בשנאי זרם מגושמים ומאפשרת עיצובים קומפקטיים יותר. ניתן להתאים את פתרון ה-CT430 גם עם ממשקי פס שונים כגון I2C, SENT ו-CAN. באמצעות מינוף הפתרון הזה יצרנים ומעצבים יכולים לפתח במהירות יכולות ניטור כוח מדויקות וקומפקטיות עבור המוצרים שלהם. ראו את איור תרשים המערכת להלן עבור ערכת הייחוס של Crocus למדידת הספק.

“היכולת למדוד במדויק כוח ולתקשר את הנתונים הללו בתוך מערכת ממשיכה להיות אתגר עבור מעצבים”, אמר טים קאסקה קרוקוס סגן נשיא, מכירות ושיווק. “הפתרון של Crocus, עם חיישן הזרם CT430, מספק דיוק משופר לעומת עיצובים קיימים מבוססי חיישנים מגנטיים. עם פתרון עיצוב מאומת וזמן אספקה ​​של 12 שבועות, לקוחות OEM יכולים לשלב במהירות פתרון מדידת אנרגיה במוצרי הקצה שלהם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן