חדשות

נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, יישא דברים בוועידת פורבס מתחת לגיל 30 EMEA

המגזין פורבס הודיע ​​ כי נשיא מדינת ישראל, יצחק הרצוג, ידבר בפני משתתפי כינוס הדגל שלו, מתחת לגיל 30 EMEA, שיתקיים בתל אביב ובירושלים בין התאריכים 29 במאי – 1 ביוני, 2022.

הנשיא הרצוג יצטרף לרשימה ארוכה של יזמים, משקיעים, ספורטאים, אמנים ואחרים בעלי שם עולמי במהלך ארבעת הימים, ביניהם שחקן ה-NBA לשעבר עומרי כספי, מייסד שותף של Waze אורי לוין, ומייסד החד קרן חן עמית (טיפלתי) .

הרצוג נבחר לנשיא מדינת ישראל בידי הכנסת ונכנס לתפקידו ב-7 ביולי, 2021. לפני תפקידו כנשיא, כיהן הרצוג כראש הסוכנות היהודית, ולפני כן כיהן כראש האופוזיציה בכנסת מאז 2013, לאחר בחירתו ליו”ר מפלגת העבודה בנובמבר 2013. הרצוג גם היה המועמד המוביל מול ראש הממשלה נתניהו בבחירות הארציות ב-2015.

בנוסף להזדמנויות למידה ונטוורקינג שאין שני להן, האירוע בן ארבעה ימים יספק למשתתפים מתחת לגיל 30 את ההזדמנות לספוג את התרבות וההיסטוריה העשירה של ישראל באמצעות חוויות VIP ברחבי תל אביב וירושלים. אלו כוללים:

  • טקס צלצול פעמון לפתיחת המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב
  • סיורים בלעדיים בשתי הערים ההיסטוריות
  • דגימה מהמטבח המקומי, ברמה עולמית, בתל אביב ובירושלים
  • טבילה בחיי הלילה המפורסמים של תל אביב וביקור בשוק המפורסם של ירושלים

“איזו דרך טובה יותר להציג יזמים מרחבי העולם את ישראל מאשר לספק שיחה אישית מאוד מיוחדת עם הנשיא הרצוג שישתף את התובנות והאופטימיות שלו עבור ישראל ואזור המזרח התיכון”, אמר רנדל ליין, מנהל תוכן ראשי בפורבס. “ישראל היא אחד המוקדים המרכזיים ליזמות וחדשנות בעולם כיום, והמשתתפים שלנו יוכלו לקבל הצצה ממקור ראשון לכך במהלך שהותם בארץ, בשילוב עם דיאלוגים חשובים כמו זה, וזה באמת ניסיון ייחודי”.

הקהילה הגלובלית מתחת לגיל 30 של פורבס כוללת למעלה מ-10,000 משני משחק המחוברים זה לזה בכל רחבי העולם, המשתמשים בכישורים המגוונים וביזמות שלהם כדי להניע חדשנות ולפתור אתגרים גלובליים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן