חדשות

הפלטפורמה להפצת הודעות לתקשורת מקבלת מטבעות קריפטו לתשלומים

הפלטפורמה להפצת הודעות לתקשורת ברחבי העולם מטעם חברות וארגונים – News Direct הופכת לפלטפורמת ה-Newswire הראשונה שמקבלת מטבעות קריפטו לתשלומים עבור שירות חדשות והפצת תוכן מתקדם כדי להצטרף לדבר הבא בתחום עסקאות פיננסיות

News Direct, המספקת שירות הפצת החדשות והתוכן המתקדם ברחבי העולם שנועד לענות על הדרישות של תקשורת מודרנית הודיעה כי מעתה תקבל תשלומים במספר מטבעות קריפטוגרפיים.

האימוץ של מטבעות קריפטוגרפיים כמו ביטקוין ואת’ריום משנה במהירות את התעשייה הפיננסית ומגדיר מחדש את הדרך שבה החברה רואה את עתיד מודל התשלום הכספי. News Direct, שכבר ידועה בהיותה בחזית ההתקדמות הטכנולוגית בתחום הפצת הודעות מטעם חברות פרטיות וציבוריות בעולם, מבקשת להקדים שוב את מתחריה ולהיות פורצת דרך גם בתחום מודל התשלומים.

“ההחלטה שלנו לקבל מטבע קריפטוגרפי כתשלום עולה בקנה אחד עם הנחת היסוד שלנו לספק את האמצעים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית לאינטראקציה עם News Direct בכל שלב של הפעילות שלנו בדרכים המציעות גמישות, בחירה ונוחות ללקוחותינו”, אמר גרג קסטנו, מייסד ומנכ”ל News Direct.

News Direct מקבלת כיום 13 מטבעות קריפטוגרפיים כולל ביטקוין (BTC), ביטקוין מזומן (BCH), Dogecoin (DOGE), Ethereum (ETH), Litecoin (LTC), Shiba Inu (SHIB) ו-Wrapped Bitcoin (WBTC), ו-5 USD צמודים מטבעות יציבים (BUSD, DAI, GUSD, USDC ו- USDP). שווי השוק הכולל של אלה עולה על 1.5 טריליון דולר, המהווה כמעט 70% משווי השוק הקריפטו העולמי.

עבור לקוחות News Direct, תשלום באמצעות מטבע קריפטוגרפי יהיה תהליך חשבונית חלק ומאובטח שיכלול רק כמה קליקים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן