חדשות

ד”ר אנדריאס אמריין מצטרף ל- Advanced Clinical

ד”ר אנדריאס אמריין מצטרף ל-Advanced Clinical כדי להוביל פיתוח והתרחבות גלובליים ב- APAC, אירופה וקנדה

Advanced Clinical, ארגון פיתוח קליני ומיקור אסטרטגי המחויב לספק חוויה קלינית טובה יותר במסע פיתוח התרופה, שמח להודיע כי ד”ר אנדריאס אמריין הצטרף לצוות ההנהלה כסגן נשיא בכיר באסיה-פסיפיק (APAC) וביפן וכן כמנכ”ל אירופה וקנדה.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20220308006375/en/

ד”ר אמריין יסייע להמשך ההתרחבות והחיזוק של הפעילות השוטפת של הארגון לאזור APAC, הכולל משרדים בסינגפור, אוסטרליה ויפן. הוא גם יפקח על הזדמנויות פיתוח והרחבה או התרחבות עבור מיקומים נוספים ברחבי אירופה וקנדה, וישלים את טביעת הרגל הקיימת של החברה הכוללת 10 מיקומי משרדים באירופה וכן משרד בטורונטו, קנדה.

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בניהול בינלאומי, ד”ר אמריין הוביל צוותים וארגונים רבים ביותר מ-30 אזורים גיאוגרפים , כולל חברות פורצ’ן 100 (נוברטיס, Abbott  ו- Shire) וסטארט-אפים דינמיים.

“מההתמחות שלי בהרחבות מסחריות מהירות, השקות, טרנספורמציות, שותפויות ועוד ברחבי אסיה וברחבי העולם, אני מצפה למנף את הידע שלי כדי לעזור ל- Advanced Clinical לבסס עוד יותר פעילות איכותית ברחבי העולם”, אמר ד”ר אמריין.

“אנו נרגשים לארח את אנדריאס בצוות שלנו בעודנו ממשיכים להתרחב לאזור APAC ויפן”, אמרה ג’ולי רוס, נשיאת Advanced Clinical. “אנדריאס יסייע בהאצת הצמיחה העסקית כאשר אנו מגוונים את התוכניות הקליניות הגלובליות שלנו ומעלים את האסטרטגיה הקלינית שלנו עבור הלקוחות והמטופלים שאנו משרתים. לאחר הכניסה המוצלחת שלנו לאזור בשנת 2021 בשילוב עם פתיחת משרדים נוספת של APAC המתוכננת לשנת 2022, אנדריאס ללא ספק יעזור להעלות את הנוכחות שלנו ברחבי אזור APAC, אירופה וקנדה כמובילה עולמית במחקר קליני, FSP ושירותי מיקור אסטרטגי”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן