בריאותחדשות

גיוס המטופל הראשון לניסוי קליני

חברת ANANDA Scientific ובית ספר לרפואה ע”ש גרוסמן באוניברסיטת ניו-יורק מודיעים על גיוס המטופל הראשון לניסוי קליני להפחתת שימוש באופיאטים בקרב מטופלים עם כאב רדיקולופתי

ANANDA Scientific Inc., חברת ביוטכנולוגיה אמריקאית לפיתוח תרופות, ובית הספר לרפואה ע”ש גורסמן באוניברסיטת ניו-יורק, הודיעו על גיוס מטופל ראשון לניסוי קלינילבדיקת השפעתה של Nantheia™ A1002N5S, תרופה מחקרית בטכנולוגית שבבעלותה של חברת ANANDA Scientific להולכה מבוססת מבנים נוזליים לחומר הפעיל.  במחקר זה נבדק הסיוע של התרופה Nantheia™ A1002N5S בהורדת השימוש באופיאטים לצורך טיפול בכאב רדיקולופתי. 

ניסוי קליני זה נערך בבית הספר לרפואה ע”ש גרוסמן באוניברסיטת ניו-יורק, ומנוהל ע”י סטיבן רוס ,MD פרופ’ בפסיכיאטריה. המימון למחקר זה התקבל מ-National Institute of Drug Abuse (NIDA) עם תמיכה נוספת של חברת ANANDA. בית הספר לרפואה ע”ש גרוסמן באוניברסיטת ניו-יורק מדורג במקום השני בארה”ב במחקר לפי ה-2022 U.S. News & World Report “Best Graduate Schools”.

“אנו נרגשים עם יציאת הניסוי לדרך ושמחים על הרחבת המחקר בתחום הטיפולים האלטרנטיביים לאופיאטים” מסר ד”ר רוס. “הפרוטוקול של מחקר זה יוצר הזדמנות לפיתוח אפשרי על בסיס הוכחה מחקרית של תרופה מבוססת קנאבידיול להפחתת השימוש באופיאטיםולטיפול בכאב.”

“אנחנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם בית הספר לרפואה ע”ש גרוסמן באוניברסיטת ניו-יורק. אנו מתרשמים מההקפדה המדעית ומהמקצועיות של צוות האוניברסיטה אשר הביא תכנית מתקדמת לבדיקת היעילות של תרופה מבטיחה זו”, מסר סוהיל ר. זאידי, מנכ”ל חברת ANANDA. “התחלת גיוס המטופלים לניסוי זה היא צעד חשוב במאמץ לספק למטופלים הסובלים מכאב רדיקולופתי טיפול אלטרנטיבי לזה של אופיאטים”.

זהו מחקר אקראי, בסמיות כפולה, בביקורת פלצבו: 40 מטופלים יקבלו טיפול במשך ארבעה חודשים של Nantheia™ A1002N5Sאו פלצבו ולאחריהם תקופת מעקב בת חודשיים. המטרה הטיפולית הראשונה היא שינוי במשטר הטיפול באופיאטים מתחילת הטיפול ועד סיומו. בטיחות הטיפול ב-CBD וכן סבילות הטיפול יוערכו אף הן במסגרת המחקר. (ClinicalTrials.gov Identifier: NCT04760616).

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן