חדשות

זוכי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר הוכרו כמניעי חדשנות חברתית ושילוב בתעשיית האופנה

פאנל השופטים, אשר כלל את מחוללת השינוי יארה שאהידי ואת טומי הילפיגר העניק את חבילת הפרס, שכללה 200,000 אירו וליווי לחברות הזנק רואנדיים והולנדים על מנת לתמוך בשאיפתם לעצב מחדש את פני האופנה

טומי הילפיגר, בבעלות  PVH Corp  (NYSE:  PVH) שמחה להכריז על זוכות אתגר חזית האופנה השלישי של טומי הילפיגר, Lalaland  ו- UZURI K&Y. זוהי תוכנית עולמית אשר נועדה לגילוי רעיונות אשר יקדמו את הכוללנות החברתית בעולם האופנה, ותמיכה בהם. האירוע הווירטואלי האחרון של התכנית נערך ב-12-13 בינואר, ובו ששת הפיינליסטים הציגו את רעיונותיהם בפני חבר שופטים מכובד ובעל יוקרה. הזוכים יחלקו קרן פרס בסך 200,000 אירו ויזכו לליווי בן שנה ממומחים בתוך חברת טומי הילפיגר ומ-INSEAD, אחד מבתי הספר לעסקים המובילים והגדולים ביותר בעולם. הם אף הבטיחו את מקומם בתכנית מטעם INSEAD אשר מחברת אנשים, תרבויות ורעיונות בכדי לטפח מנהיגים חדשניים.

מעל 430 חברות הזנק והרחבה ב-22 מדינות הגישו את רעיונותיהן בינואר 2021 לטובת יוזמה זו, אשר מהדהדת את חזון הקיימות של טומי הילפיגר, “לקבל את כולם, לא לוותר על דבר”. התכנית לשנה זו במיוחד שאפה לשפוך אור על ולתמוך ביזמים בעלי עור כהה, ילידיים ובעלי צבע עור שונה, אשר פועלים על מנת לקדם את הקהילות שלהם, ובה בעת לבנות עתיד הכולל מידה רבה יותר של כוללנות בעולם האופנה. לראשונה, מעריצי המותג טומי הילפיגר יכלו להשתתף בשלבי האתגר הראשוניים, בהם הצביעו באופן דיגיטלי בכדי לסייע בסינון המועמדים ולאתר את הפיינליסטים. לצד עובדי טומי הילפיגר באירוע המסכם, הם הוזמנו גם להצביע בעד ההצעה החביבה עליהם, על מנת להעניק 15,000 אירו נוספים לאחד הפיינליסטים.

“האתגר המעצים הזה איחד אנשים נלהבים וחרוצים עם רעיונות חדשים כיצד ליצור עתיד של אופנה שכולנו יכולים לצפות לו”, אמר טומי הילפיגר. “זה היה אירוע גמר מרשים, ואני גאה להמשיך במסע הזה עם היזמים שהציגו פתרונות פורצי דרך ומשפיעים שמאתגרים את האופן שבו אנחנו חושבים, בונים ויוצרים”.

Lalaland, פלטפורמה שבסיסה בהולנד ועושה שימוש בבינה מלאכותית על מנת להפיק דגמים סינטטיים מותאמים אישית וכוללניים של קבוצות אתניות שונות, זכתה ב-100,000 אירו. “יצירת טכנולוגיה המניעה פלטפורמת סחר אלקטרוני כוללנית ומגוונת יותר הינה לב לבו של החזון שלנו בלה-לה לנד,” אומר מייקל מוסאנדו, מייסד שותף ומנכ”ל Lalaland. “ההשתתפות באתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר הניבה תובנות מדהימות ותקדם את פתרון הבינה המלאכותית שלנו כך שיגיע ליותר אנשים משהעלינו בדעתנו. בעקבות הישג זה, הצוות שלנו מצפה בקוצר רוח להעצים חווית קניה מקוונת מזמינה, כך שאף צרכן לא ירגיש שהוא נמצא בתת-ייצוג”.

UZURI K&Y מותג נעליים רואנדי ידידותי אקולוגית, אשר עושה שימוש בצמיגי מכוניות ממוחזרים מאפריקה שמדרום לסהרה ומעסיק צעירים מקומיים, זכה אף הוא ב-100,000 אירו. “לכבוד הוא לנו להיבחר בין זוכי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר”, אמר קווין קאג’ירימפונדו, מייסד שותף ומנכ”ל UZURI K&Y. “בזכות הזדמנות זו, זכינו בליווי, הנחיה אסטרטגית ופלטפורמה באמצעותה נוכל לשתף את חלומנו להביא הנעלה ברת-קיימא מאפריקה, אל השוק העולמי. אנו מתמסרים להנעת השפעה אמיתית ולהעניק השראה לצעירים כיום לבנות עתיד נקי יותר”.

לבוש לטובה (Clothes to Good) מיזם חברתי דרום אפריקני אשר מייצר הזדמנויות לעסקים קטנים ולמשרות לטובת בעלי מוגבלויות, באמצעות מחזור טקסטיל, זכה ב-15,000 אירו. “אנו מרגישים מבורכים בכך שזכינו להכרה מצד צופי אתגר חזית האופנה מטעם טומי הילפיגר. זו חוויה שלעולם לא נשכח,” אמרה תמי גריילינג, מנהלת התפעול ומרפאה בעיסוק ב”Clothes to Good”. “מעורר ענוה לדעת שאחרים מאמינים בחלום שלנו לחולל שינוי אמיתי עבור אנשים בעלי מוגבלויות ובני משפחותיהם. קבלת פרס זה תעצים את לבוש לטובה להמשיך ולייצר הזדמנויות לעסקים קטנים ולמשרות באמצעות מחזור טקסטיל של קהילת דרום אפריקה”.

השופטים שפיקחו על אירוע הגמר של  Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge  כללו:

*מר טומי הילפיגר.

*מרטין הגמן, מנכ”ל, טומי הילפיגר העולמית ו- PVH אירופה.

*יארה שהידי, שחקנית עטורת פרסים, מפיקה וסוכנת שינוי.

*אסתר ורבורג, סמנכ”לית, עסקים וחדשנות ברי קיימא, טומי הילפיגר העולמית ו PVH -אירופה.

*אדריאן ג’ונסון, יזם, פרופסור מן החוץ ליזמות, טכנולוגיה ומדיה ב-INSEAD.

*קטרין ליי, מנכ”לית אופנה למען טוב ואוצרת מייסדת של מרכז המעצבים העולמי באמסטרדם.

*איבון בג’לה, מייסדת ומנהלת בחברת ההשקעות  Impact X Capital.

הרשמת מועמדים לשנה הרביעית של אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר ייפתח במרץ 2022. יזמים המעוניינים לקבל מידע נוסף מוזמנים להירשם כאן: https://platform.younoodle.com/competition/thffc_2022.

המשימה של טומי הילפיגר היא להפוך לחברת לייף סטייל מעצבים בת קיימא מובילה שלאמבזבזת דבר ומקבלת בברכה את כולם, באמצעות האופן שבו היא יוצרת את המוצר שלה,מנהלת את פעילותה ומתחברת לקהילות ולבעלי העניין שלה. מידע נוסף על מסע הקיימות שלטומי הילפיגר, המופעל על ידי אסטרטגיית Forward Fashion  של PVH, ניתן למצוא בכתובתhttps://responsibility.pvh.com/tommy/.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן