חדשותסטארטאפ ניישן

דוח רישום קבצים של EngageSmart להנפקה ראשונה לציבור

(EngageSmart, LLC (“EngageSmart ספקית מובילה של תוכנות לשיפור מעורבות הלקוחות בהתאמה ורטיקאלית ופתרונות תשלומים משולבים, הודיעה היום כי הגישה בפומבי הצהרת רישום בטופס S-1 לרשות ניירות הערך האמריקנית (SEC) הנוגעת להנפקה הראשונית המוצעת לציבור של המניות המשותפות שלה. מספר המניות שיוצעו וטווח המחירים להנפקה, טרם נקבעו. EngageSmart מתכוונת לרשום את המניה המשותפת שלה בבורסה לניירות ערך בניו יורק תחת הסימול “ESMT”. 

ג’יי.פי מורגן, גולדמן זאקס ושות’ LLC, BofA Securities וסיטיגרופ ישמשו מנהלי חיתום מובילים להנפקה המוצעת. Deutsche Bank Securities, ריימנונד ג’יימס, Truist Securities, וויליאם בלייר ישמשו חתמי משנה להנפקה המוצעת. KeyBanc Capital Markets, Needham & Company, Penserra Securities LLC, R. Seelaus & Co., LLC  ורוברטס וראיין ישמשו מנהלים משותפים עבור ההנפקה המוצעת.

ההנפקה תיעשה רק באמצעות תשקיף. עותקים של התשקיף הראשוני הקשור להנפקה עשויים להתקבל, כאשר הם זמינים, מ: J.P. Morgan Securities LLC, c/o Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, NY 11717, בטלפון (866) 803-9204, או באמצעות האימייל prospectus-eq_fi@jpmchase.com;  Goldman Sachs & Co. LLC, Attention: Prospectus Department, 200 West Street, New York, NY 10282, בטלפון: (866) 471-2526, או באמצעות האימייל: prospectus-ny@ny.email.gs.com; BofA Securities, Attention: Prospectus Department, NC1-004-03-43, 200 North College Street, 3rd Floor, Charlotte, NC 28255-0001, בטלפון (800) 299-1322 או באמצעות האימייל dg.prospectus_requests@bofa.com; או Citigroup Global Markets Inc., c/o Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, NY 11717, שיחת חינם: (800) 831-9146, או Credit Suisse Securities (USA) LLC, Attention: Prospectus Department, Eleven Madison Avenue, New York, NY 10010..

הצהרת רישום בטופס S-1 הנוגעת למכירה המוצעת של ניירות ערך אלה הוגשה ל- SEC אך טרם קיבלה תוקף. ניירות ערך אלה אינם יכולים להימכר, וגם הצעות לרכישה עשויות להתקבל, לפני מועד שהצהרת הרישום הופכת לתוקף.

הודעה לעיתונות זו לא תהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לרכישה, ולא תהיה מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבהם הצעה, שידול או מכירה כאלה יהיו בלתי חוקיים לפני רישום או הסמכה על פי חוקי ניירות הערך של כל מדינה או תחום שיפוט כאלה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן