חדשות

אסטרה משיקה מסילת EarthWork שתשפיע באופן חיובי על שמישותם של מסילות הרכבת

טכנולוגיית New EarthWork מבית ASTERRA תוצג בכנס RailLive! במדריד, ספרד, בין התאריכים 30 בנובמבר – 1 בדצמבר 2021. אסטרה מיועדת להציג את הפרויקט החדשני הראשון באירוע, וזאת תחת הכותרת, “מתי יופיע כשל המדרונות הבא?”

אסטרה, מארגנת המשנה של הכנס RailLive!, תקיים גם דיון במודל השולחן העגול בנושא “כיצד שינוי האקלים משפיע על שימושיות מסילות הרכבת?” שולחן עגול זה יתקיים ב-1 בדצמבר בשעה 11.30. הנושא קשור ישירות לבעיה שפתרה חברת ASTERRA, באמצעות טכנולוגיה המעניקה לחברות הרכבות ולסוכנויות ממשלתיות את הבינה הנחוצה לשם מתן שירות למערך מסילות הרכבת ותחזוקתו. 

תשתית המסילות לרוב עומדת בסכנה בשל מי התהום. השימוש בטכנולוגיה שמציעה ASTERRA לאיתור מי תהום ולפתור בעיות אלו מקדמת את מטרת פיתוח בר-קיימא מס. 9 של האו”ם בתחום התעשיה, החדשנות והתשתיות.

כדי להמשיך בשיחות על פתרון בעיות תשתיות גלובליות, ASTERRA תארח קבלת פנים בביתן מספר 143 ב-1 בדצמבר בשעה 14:00.

אדי סגל, סמנכ”ל מכירות ופיתוח עסקי, הוביל את הגיוון העסקי של ASTERRA כך שיכלול צמצום סיכוני תשתית לתעבורה וחציבת תשתיות תוך מתן מפות רטיבות קרקע מתחת לפני השטח. סגל אומר, “שינוי האקלים משפיע בצורה קשה, בפרט על תשתיות שנבנו לפני 50 שנה ויותר. חשיפת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר היא הדרך היחידה להתמודד עם ההשלכות”.

ASTERRA עושה שימוש במכ”ם מפתח סינתטי לאיתור ולניתוח לחות תת קרקעית מצטברת. מוצר EarthWork של החברה מספק בינה הנוגעת להנדסת קרקע באזורים מרובים, לרבות EarthWork Rail, לצורך הערכת תשתית המסילות וEarthWork Property-, לצורך התקנת נכסים גדולים. ASTERRA חודרת מבעד לעננים, יערות ואף כבישים ומדרכות על מנת לבדוק מערכות שלמות במהירות וביעילות, תוך מיפוי מיקומי כשל אפשריים. 

על מוצרי ASTERRA אחרים נמנים מוצר MasterPlan לצורך בדיקת כשלים בצינורות והמוצר Recover, המשמש לאיתור נזילות. הם נמצאים בפיתוח תחת מוצרים משודרגים באמצעות בינה מלאכותית, תוך שימוש בחמש שנות ניסיון ניתוח באמצעות מכ”ם מפתח סינתטי ושיפורן באמצעות טכניקות למידת מכונה.

טכנולוגיית EarthWork Rail הוגשה כמועמדת לפרס החדשנות. הזוכה יוכרז בכנס.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן