חדשות

אמריקן אקספרט טראוול: דו”ח מגמות התיירות העולמי לשנת 2022

דו”ח מגמות התיירות העולמי לשנת 2022 מצביע על כך שאנשים מוכנים ומשתוקקים לטייל ומזמינים טיולים עם מידה רבה יותר של כוונה מאי פעם

  • צרכנים נוסעים כדי לפגוש אנשים ולראות מקומות שהם אוהבים, לחגוג אירועי חיים חשובים, לממש משאלות, לחוות אירועים אישיים ולהעניק לעצמם מידה רבה יותר של שלומות וטיפול עצמי.
  • 86% מהמשיבים מתכננים להוציא על נסיעות באותה מידה או יותר בשנת 2022, בהשוואה למה שהוציאו שנה רגילה טרום המגפה.

אמריקן אקספרס (NYSE:  AXP) השיקה היום את אמריקן אקספרט טראוול: דו”ח מגמות התיירות העולמי לשנת 2022. דו”ח זה מצביע על כך שאנשים מצפים לנסוע יותר מבשנה שעברה ומתכננים להוציא על נסיעות באותה מידה או יותר בשנת 2022, בהשוואה למה שהוציאו בשנה רגילה, טרום המגפה. הדו”ח, המתבסס על נתונים מארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, מקסיקו, יפן, הודו ובריטניה מעלה כי צרכנים נוסעים על מנת לפגוש את האנשים ולראות את המקומות שהם אוהבים, לחגוג אירועי חיים חשובים, לממש משאלות, לחוות אירועים אישיים ולהעניק לעצמם מידה רבה יותר של שלומות וטיפול אישי. ברבעון האחרון לשנת 2021, הזמנות בעלי המנויים שבוצעו באמצעות American Express Travel  עלו ב-24%, לעומת שנת 2019, והמשיכו לעלות בשנת 2022.

“המגפה גרמה לכולנו, לרבות המטיילים, לבחון מה חשוב באמת,” אומרת אודרי הנדלי, נשיאת אמריקן אקספרס טראוול. “דו”ח מגמות הנסיעה העולמי מצביע על כל שתיירים מפצים על הזמן האבוד ומקדישים מחשבה רבה יותר למי יהיו שותפיהם לנסיעה, למקומות בהם היו רוצים לבקר, למותגים בהם יתמכו וכיצד ינצלו את כספם, עם התקדמות תעשיית התיירות”.

להלן התובנות המובילות מדו”ח1  מגמות הנסיעה לשנת 2022 של אמריקן אקספרס טראוול:

*העולם מוכן לתיירות: 74% מהמשיבים מסכימים כי הם מוכנים להזמין טיסה לשנת 2022, גם אם אולי יצטרכו לבטל או לשנות אותה בשלב מאוחר יותר. זאת, לעומת 56% בשנה שעברה2.

*ההוצאות על נסיעות מצויות ברמות גבוהות יותר מכפי שהיו טרם המגפה: 86% מהצרכנים מצפים להוציא יותר, או באותה המידה בשנת 2022,. בהשוואה לשנה רגילה טרם המגפה1.

*תיירים רוצים לנסוע לעיתים קרובות יותר: 62% מהמשיבים מתכננים לנסוע 2-4 פעמים בשנת 2022, ו-76% מהמשיבים מסכימים כי הם מתכננים לנסוע יותר עם המשפחה בשנת 2022, לעומת שנת 2021.

*תיירים בוחרים במותגים אעשר נותנים עדיפות גבוהה לתמיכה בקהילות מקומיות: 81% מהמשיבים רוצים לבקר ביעדים בהם יוכלו “להתערבב” בתרבות המקומית ורוצים שהכסף שהם מוציאים במהלך הטיול יחזרו אל הקהילה המקומית.

*יעדים חלומיים הופכים למציאות: 55% מהמשיבים רוצים להזמין חופשה של פעם בחיים השנה. הדבר נכון בעיקר לגבי ילידי שנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת ולבני דור ה-Z(65%).

*עם חזרת הבידור, כך חוזרות גם הנסיעות הכרוכות באירועים אישיים: 56% מהמשיבים טענו כי דחו נסיעות לאירועי בידור גדולים, אבל מתכננים לחזור ולהשתתף באירועים מעין אלו השנה.

עם התגברות מומנטום הנסיעות, American Express Travel מציעה גישה וערך בלעדיים, תוכניות ייחודיות והטבות, לצד גישה למומחיות הטובה ביותר מסוגה באמצעות יועצי אמריקן אקספרס טראוול, אשר מגבים בעלי מנויים בכל סוג של נסיעה.

דו”ח מגמות הנסיעה העולמי המלא של אמריקן אקספרס טראוול לשנת 2022 נמצא כאן.

1 שיטת הסיקור: משאל מקוון זה של חברת Amex Trendex  נערך על ידי Morning Consult בתאריכים 3-11 בפברואר 2022, בקרב מדגם לאומי שמנה 2000 אזרחי בארצות הברית ו-1000 נוסעים באוסטרליה, בקנדה, בהודו, יפן, מקסיקו, בריטניה וארצות הברית בעלי הכנסה למשק בית של 70,000$ לפחות ומוגדרים כבוגרים שבדרך כלל טסים לפחות פעם בשנה. בתוצאות של כל סקר שוק יש מרווח טעות של כ-3% לכאן או לכאן.

2 שיטת הסיקור: משאל מקוון זה של חברת Amex Trendex  נערך על ידי Morning Consult בתאריכים 15-24 בינואר 2021, בקרב מדגם לאומי שמנה 1000 נוסעים באוסטרליה, בקנדה, בהודו, יפן, מקסיקו, בריטניה ו-2000 נוסעים בארצות הברית בעלי הכנסה למשק בית של המקבילה ל- 50,000$, במקסיקו, והמקבילה להכנסה למשק בית של 20,000$ לפחות בהודו. הנוסעים מוגדרים כבוגרים שנכון לשנת 2019, טסו לפחות פעם בשנה. בתוצאות של כל סקר שוק יש מרווח טעות של כ-2% לכאן או לכאן בארצות הברית, ושל 3% לכאן או לכאן בארצות אחרות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן