חדשות

קול קורא להרשמה עבור פרסי Stevie® לשנת 2022 למעסיקים גדולים

ההצטיינות השנתית השביעית למעסיקים ואנשי משאבי אנוש מקבלת מועמדויות

פרסי סטיבי פרסמו את הקריאה להגשת מועמדות לפרסי Stevie® השנתי השביעי למעסיקים גדולים, המכבדים את החברות הטובות בעולם לעבוד עבורן ואת צוותי משאבי האנוש, אנשי מקצוע, ספקים ומוצרים ושירותים חדשים המסייעים ליצור ולהניע מקומות עבודה נהדרים.

כל האנשים והארגונים ברחבי העולם – ציבוריים ופרטיים, למטרות רווח ומלכ”רים, גדולים כקטנים – רשאים להגיש מועמדויות לפרס סטיבי למעסיקים גדולים. המועד האחרון להרשמה מוקדמת, עם דמי הרשמה מופחתים, הוא 27 באפריל. תאריך היעד הסופי לכניסה הוא 8 ביוני, אך הרשמות מאוחרות יתקבלו עד ה-7 ביולי בתוספת תשלום עמלת איחור. פרטי ההרשמה זמינים בכתובת www.StevieAwards.com/HR.

חבר שופטים המורכב מעשרות מנהלים ברחבי העולם יקבע את הזוכים בפרס סטיבי. הזוכים יוכרזו ב-8 באוגוסט. זוכי פרסי סטיבי זהב, כסף וארד יקבלו את הפרסים שלהם באירוע חגיגי ב- Caesars Palace בלאס וגאס ב- 17 בספטמבר.

פרסי העסקים הבינלאומיים מכירים בהישגים בכל היבט של מקום העבודה. הקטגוריות כוללות:

ישנן קטגוריות חדשות בשנת 2022 למנהיגות מחשבתית, כולל הישגים בכישורי מנהיגות מחשבתית, הישגים בכישרון מנהיגות מחשבתית, הישגים במנהיגות מחשבתית לגיוס, הישגים במנהיגות מחשבתית פנימית ומנהיג מחשבה של משאבי אנוש של השנה.

14 מתוך 16 הקטגוריות הבודדות של משאבי אנוש אינן דורשות תשלום דמי הרשמה.

הזוכים ב-31 קטגוריות מעסיק השנה הספציפיות לתעשייה ייקבעו על ידי שילוב ייחודי של הצבעות ציבוריות ודירוגים מקצועיים. ההצבעה הציבורית תתקיים בין ה-11 ביולי ל-1 באוגוסט.

זוכי פרס סטיבי לשנת 2021 כללו את Allied Irish Banks (אירלנד), בנק אוף אמריקה (ארה”ב), IBM (ארה”ב) Dell Technologies ,(ארה”ב), Everise (סינגפור), Fullscript (קנדה), Globe Telecom (פיליפינים), MGM China (סין), PT. Bank Central Asia Tbk (אינדונזיה), Rakuten USA, Salary.com (ארה”ב), Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. (טורקיה), Upwork (ארה”ב) ועוד רבים אחרים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן