חדשות

קבוצת קורטק מציגה את גישת פיתוח אנודה סיליקון שלה בכנס הסוללות הלאומי

(The Coretec Group, Inc (OTCQB: CRTG, מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, היא אחת מקבוצה נבחרת של חברות שנבחרו להציג בכנס אמריקני בן יומיים על האצת הפיתוח של שרשרת אספקת סוללות מקומית.

ד”ר מישל טוקארז, סגנית נשיא לשותפויות וחדשנות, דיברה על הפיתוח של קבוצת קורטק של סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון. קבוצת קורטק משתמשת במאפיינים הייחודיים של cyclohexasilane ומולקולות דומות כדי לשפר את הביצועים של אנודות סיליקון. הגישה של קבוצת קורטק חדשה לתעשייה ומוגנת על ידי הבקשה האחרונה של החברה לפטנט שימושי מלא. התפתחות זו עלולה להשפיע מאוד על שוק הרכב החשמלי.

הכנס הווירטואלי בן היומיים שכותרתו “גישור על הפער: קידום ייצור הסוללות ושרשרת האספקה של אמריקה”, משך יותר מ-1,400 משתתפים מכל רחבי המדינה, כאשר כמעט מחציתם מייצגים את התעשייה. קבוצת קורטק נבחרה להציג מתוך יותר מ -100 מועמדים.

“הכנס הציע הזדמנות אדירה לדון בטכנולוגיית הסיליקון-אנודה של קבוצת קורטק עם שותפים פוטנציאליים, כמו גם מנהיגי ממשל ותעשייה”, אמר המנכ”ל מתיו קפרס. “אנו מאמינים שהגישה שלנו היא המפתח לפתיחת העוצמה של אנודת סיליקון, אשר יאריכו את חיי סוללות הליתיום-יון לכל דבר, החל מאלקטרוניקה ניידת וכלה בכלי רכב חשמליים”.

מחקרים הראו כי לאנודות סיליקון יש את היכולת להחזיק פי 10 את הליתיום של אנודות גרפיט מסורתיות. עד כה, עם זאת, ניסיונות לשחרר את הכוח של אנודות סיליקון סבלו ממחזורי טעינה וטעינה ירודים ותוחלת חיים מופחתת של הסוללה. במילים פשוטות, מדענים טרם חילצו את מלוא הפוטנציאל של אנודות סיליקון. קבוצת Coretec מאמינה שהגישה שלה – הנדסת ננו-חלקיקי סיליקון כדי לפתור את הבעיה – תממש את הפוטנציאל של אנודות סיליקון לקחת את ביצועי סוללת הליתיום-יון לשלב הבא.

“אנחנו מפתחים סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון כדי להדגים את ההשפעות של הגישה הייחודית שלנו לבעיית מחזור החיים של טעינה וטעינה”, אמרה ד”ר טוקארז. “זה היה פורום פנטסטי לדון בגישה שלנו וזה היה כבוד לתרום לקבוצה כל כך מוערכת”.

למידע נוסף על הגישה החדשה של קבוצת Coretec לאנודות סיליקון, צפו במצגת של קבוצת Coretec כאן או בקרו בכתובת https://thecoretecgroup.com/.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן