חדשותישראל

מינוי חדש באלרון

אליק עציון מונה לסמנכ”ל השקעות הסייבר והתוכנה לארגונים 

אליק יחל עבודתו באלרון לאחר שירות של כ-20 שנה ב-8200 ולאחר מספר שנים כמנהל הגנת הסייבר ואבטחת המידע של קבוצת בנק הפועלים (CISO) 

אלרון מודיעה על מינוי חדש בהנהלה: מר אליק עציון מונה היום לסמנכ”ל השקעות הסייבר ותוכנה לארגונים (Enterprise Software) באלרון. במסגרת תפקידו אליק יהיה אחראי על איתור וליווי חברות העוסקות בפיתוח הגנת סייבר ובפיתוח תוכנה לארגונים.

אלרון, חברת הון סיכון ציבורית המתמחה בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות טכנולגיה בתחום הסייבר והתוכנה מעבה את שדרת הניהול וצוות ההשקעות שלה. לאחר הנפקת ההון שהחברה ביצעה בחודש אפריל האחרון לחברה כ-90  מיליון דולר בקופתה, המיועדים בעיקרם להמשך השקעות בעולמות הסייבר והתוכנה, תחום המיקוד המוביל של החברה כיום, לצד הבשלת חברות בתחום המכשור הרפואי. במקביל למינויו של עציון, מר זוהר רוזנברג שהוביל בהצלחה את השקעות הסייבר ב-6 השנים האחרונות ימשיך לכהן בחברה כשותף עצמאי פעיל (Venture Partner), בהשקעות בעולם הסייבר וימשיך לתמוך בפעילות החברה וחברות הפורטפוליו בהן הוא מכהן כדירקטור וכן להיות חלק מצוות ההשקעות. 

אליק עציון, 46, מצטרף לצוות ההשקעות והנהלת אלרון על מנת להוביל את השקעות הסייבר והתוכנה בחברה לאחר שהשלים 25 שנות קריירה בתחומי ההשקעה המרכזיים של אלרון כיום. עציון מביא עימו ניסיון רב בעולם הסייבר וה-data analytics על כל רבדיו ומכיר את העידן הדיגטלי והאתגרים המורכבים הנלווים לו היטב. עציון, סגן-אלוף במיל’, החל את הקריירה שלו בצמרת עולם הטכנולוגיה והסייבר בישראל בצבא, והינו בעל ניסיון וידע טכנולוגי-מבצעי של 20 שנים ביחידה 8200. בתפקידיו האחרונים בצה”ל כיהן כסגן מפקד מרכז הסייבר, ראש תחום מו”פ לסייבר וראש ענף מבצעים. עם שחרורו מצה”ל, כיהן כמנהל הגנת הסייבר וחבר הנהלת חטיבת הטכנולוגיה של קבוצת בנק הפועלים .במסגרת תפקידו הזניק את מערך הגנת הסייבר של הבנק ותרם לחוסן הסייבר של המגזר הבנקאי כולו, לצד שותפות בהובלת הטרנספורמציה הדיגיטאלית של הבנק. עציון כיהן בנוסף כדירקטור בחברות שב”א וכיו”ר דירקטוריון מס”ב העוסקות בתחום התשלומים והסליקה,  כך שמר עציון מביא עמו הן ידע והבנה עמוקים וכן ראיה אסטרטגית של השוק משולבת בניסיון מעשי.

ירון אלעד, מנכ”ל אלרון: “אנו שמחים לצרף את אליק למשפחת אלרון. הרקע הייחודי שאליק מביא עימו עם 20 שנות נסיון ב-8200 בשילוב הניסיון הפרקטי מהמערכת הפיננסית והכרות מעמיקה ומעשית עם איומי הסייבר הגוברים ועם טכנולוגיות מידע מתקדמות , מביאים ערך גדול בתהליך איתור ההשקעות החדשות ובתמיכה ולווי חברות הפורטפוליו שלנו. אליק יצטרף לזוהר, שותפי להקמת פורטפוליו הסייבר אשר ישמש כשותף עצמאי וימשיך לחזק את התמחותה של אלרון בתחום הסייבר.”

אליק עציון “אני רואה הזדמנות גדולה להוביל את השקעות הסייבר והתוכנה באלרון ולסייע לסטארטאפים ישראלים לצמוח ולהפוך למובילי שוק גלובאליים. ארגונים בורטיקלים רבים עוברים מהפכה של ממש במודל העסקי שלהם באמצעות מינוף טכנולוגיות משבשות מתחומים מגוונים, מגפת הקורונה אף העצימה מגמה זו. טרנספורמציות אלו מגבירות דרמאטית את סיכוני הסייבר של הארגון ומייצרות הזדמנויות פז לתוקפים. 
הדבר מהווה קרקע פוריה להנבטה והשקעה בסטארטאפים שיאפשרו לארגונים לשגשג טכנולוגית ועסקית בבטחה.”

אליק , נשוי + 5, בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב (בהצטיינות יתרה)  ותואר שני (MBA) במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן