חדשותעסקים

תוכנית שיווק מכרזים לתעסוקה-2021

רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) מפרסמת את תכנית השיווק למכרזים לתעסוקה לשנת 2021. תכנית התעסוקה כוללת את כלל המכרזים ששווקו וישווקו עד סוף השנה למטרות תעשיה, מסחר מלונאות ומשרדים

הרשימה המצורפת למייל זה כוללת את הטבלה המלאה אשר מתפרסמת גם באתר הרשות.

במרחב צפון ישווקו 65 מגרשים לתעסוקה בייעודים מגוונים מכפר ורדים ועד מגדל העמק. בתכנית נכללם מגרשים ליעוד מלונאי כגון קצרין, שיבלי ומעלות. מעבר לכך, במעלות – כפר ורדים מתכוננת הקמה של אזור תעשייה שיתפרס על שישה מגרשים; ובקדמה הגליל, עתיד לקום אזור תעשייה שייתפרס על שמונה מגרשים.

במרחב חיפה ישווקו 18 מגרשים לתעסוקה בייעודים של מלונאות, מסחר ותעסוקה ותעשייה. בין היתר ישווקו באום אל פאחם שישה מגרשים בייעוד תעשיה ובחריש ישווקו כארבעה מגרשים בייעוד של מסחר ותעסוקה כחלק משכונת המגף. כמו כן, במעגן מיכאל ישווקו כשלושה מגרשים המיועדים לתעסוקה ובעין הוד מתוכנן שיווק של מתחם לייעוד מלונאי.

במרחב מרכז ישווקו 46 מגרשים לתעסוקה בין היתר בחבל מודיעין גדרה מודיעין רמלה נתניה ועוד. בגדרה למשל ישווקו חמישה מגרשים לתעשייה ורבאש העין ישווקו 15 מגרשים למסחר ולתעסוקה. בקריית עקרון ישווקו ארבעה מגרשים בייעוד לתעשייה. כל זאת ועוד כשבישוב בת חפר ישווקו כשלושה מגרשים למען תעשייה עתירת ידע.

במרחב תל אביב ישווקו 14 מגרשים לתעסוקה במסגרת השיווקיים בתל אביב ישווק מגרש אחד לתעסוקה בשכונה מגדל בין ערים ובאור יהודה – בשכונת פארק איילון ישווקו כעשרה מגרשים למאוי סחר ותעסוקה. כמו כן, ברמת גן ישווקו כשני מגרשים בייעוד למסחר ותעסוקה ובבני ברק ישווק מגרש אחד בייעוד מסחר ותעסוקה.

במרחב ירושלים ישווקו 48 מגרשים לתעסוקה בייעודים שונים. בבית שמש ארבעה מגרשים בייעודים של מלונאות בשכונת ג’3 משקפיים, לצד שיווק של עשרה מגרשים לתעסוקה ותחבורה בשכונה ד’3. בירושלים ישווקו כארבעה מגרשים בייעוד מלונאי במתחם הרכס. כמו כן, במתחם הכניסה לעיר ישווקו כשלושה מגרשים לתעסוקה ומסחר, מלונאות, תרבות ופנאי. 

במרחב דרום ישווקו 31 מגרשים לתעסוקה בייעודים מגוונים בכך, מתוכנן שיווק מגרשים בייעוד מלונאי, הן בשכונת האופק בירוחם שתתפרס על שלושה מגרשים והן בים המלח במועצה אזורית תמר, שם מיועדים שבעה שטחים בייעוד מלונאי. כמו כן, באילת מיועד תא שטח למען הקמת מגרש גולף אשר יהווה פתרון תעסוקתי וימשוך אוכלוסייה תיירותית. בישוב עומר, מוקצה שטח המתפרס על מגרש אחד למען תחנת דלק שתהווה פתרון לתעסוקה למען אוכלוסייה צעירה, וותיקה ולמען חיילים משוחררים. ייעודים נוספים יבואו לידי ביטוי הן מבחינת מגרשים בייעוד למגורי עובדים, חניון לאחסנת רכבים ותעשייה קלה.

יעקב קוינט מנהל רשות מקרקעי ישראל: לצד שווק קרקעות לעשרות אלפי יחידות דיור מדי שנה, בהתאם ליעדים שקבעה הממשלה, פועלת רמ”י לתכנון ולהקצאה של קרקעות למטרות תעסוקה בהיקף  זכויות בניה של עשרות אלפי מטרים לתעשייה, מסחר, משרדים ותיירות. תפקידה של הרשות לנהל את משאב הקרקעות הלאומי, הנמצא במחסור, בתבונה, תוך קידום תכנון והקצאת קרקעות לצרכים שונים במשק, ושמירה על האיזון בין השימור לבין הפיתוח  עבורינו ועבור הדורות הבאים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן