חדשותסטארטאפ ניישן

אוגווינד קיבלה הזמנה נוספת מישקר להתקנת מערכת ה-AirSmart

לדברי ד״ר אור יוגב מנכ״ל ומייסד החברה: ״לאור הצלחתה של מערכת ה-AirSmart שהותקנה בשנה שעברה, החליטה ישקר, להרחיב את פעילותה מול אוגווינד ולהתקין מערכות נוספות.

זוהי התקשרות אסטרטגית עבורינו שכן ישקר נמנית על אחת מ-3 קבוצות החברות הגדולות והמצליחות בעולם בתחום ייצור ושיווק כלים ופתרונות מתקדמים לעיבוד שבבי וידועה כמובילה ומחויבת לחדשנות של פיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים. כמו גם, הפריסה הגיאוגרפית הבינלאומית של ישקר הכוללת כ-60 סניפים וחברות קשורות הפועלים כזרוע השיווקית של החברה בעולם.

אנו רואים בהזמנה זו הצלחה גדולה והבעת אמון בערך הרב שייש למערכת ה-AirSmart עבור מפעלי הייצור של ישקר”.

חברת אוגווינד הודיעה היום כי קיבלה הזמנה נוספת להתקנת מוצרי ה-AirSmart למטרות התייעלות אנרגטית בהיקף כספי של כ-1.6 מיליון ש”ח במפעלה של חברת ישקר שבתפן וזאת בהמשך להתקנה מוצלחת של מוצר זה בישקר, בהיקף כספי של כ-2.5 מיליון ש”ח,  שבוצעה בסוף שנת 2020.

במסגרת ההתקשרות הנ״ל, תספק אוגווינד לישקר את מוצרי ה-AirSmart במודל מכירה קפיטלי (CapEx), אשר יכללו מספר מכלי אגירה, שיותקנו בשני אתרים במפעל. מועד ההתקנה הצפוי הינו במהלך החודשים הקרובים. 

ישקר הינה חברה גלובאלית שמרכזה בישראל. היא נמנית על אחת משלוש קבוצות החברות הגדולות והמצליחות בעולם בתחום ייצור כלים ופתרונות מתקדמים לעיבוד שבבי, וידועה כמובילה ומחויבת לחדשנות של פיתוח טכנולוגיות ומוצרים חדשים. קבלת ההזמנה הנוספת מישקר מהווה הבעת אמון משמעותית ביכולותיו של מוצר ה-AirSmart לשיפור נצילות מערכות דיחוס האויר באופן המביא להתייעלות אנרגטית של מערכות אלו, שיפור זמינות ואמינות מערכות דיחוס האוויר כמו גם להפחתת העלויות התפעוליות הנלוות. 

החברה מעריכה שהתקנתם המוצלחת של מוצרי ה-AirSmart במסגרת ההזמנה הנוספת עשוי להוביל לקבלת הזמנות נוספות להתקנת מוצרי החברה במפעלי ישקר, כמו גם במפעלים נוספים בתעשיות דומות, הן בישראל והן בחו”ל.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן