נדל"ן ותשתיותנדל"ן מסחרי

באנה לאבס מקבוצת אינטל מתרחבת בפארק העסקים החכם קיסריה

חתמה על הסכם להשכרת שטח של כ-8,000 מ”ר בתוך ‘קמפוס גרניט’ החדשני, אשר בנייתו תושלם בחודשים הקרובים על ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד בהשקעה של כ-150 מיליון ₪

הסכם השכירות הינו ל-5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות דמי השכירות למשרדים ולהייטק בפארק העסקים עומדים על כ-50 ₪ למטר ברמת מעטפת

החברה לנכסי קיסריה ממשיכה לממש את אסטרטגית הצמיחה המהירה שלה וחתמה בימים אלה על הסכם שכירות עם חברת הבאנה לאבס.

הבאנה לאבס מתמחה בפיתוח ויצור מעבדים ליישומי בינה מלאכותית והיא נרכשה רק בדצמבר האחרון בעסקת ענק תמורת 2 מיליארד דולר במזומן ע”י חברת אינטל האמריקאית.

קמפוס גרניט הנבנה על ידי החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של כ-150 מיליון ₪, הינו קומפלקס המשתרע ע”פ שטח של כ-40 דונם, הכולל 3 בנייני משרדים בני 3 קומות במפרט טכני מתקדם ומוקפד ובשטח בנוי של כ-30,000 מ”ר ופארק ירוק בשטח של כ-20 דונם שמרוחק כ–200 מטר מתחנת הרכבת שבפארק.

מיכאל כרסנטי, מנכ”ל החברה לפיתוח קיסריה ולנכסי קיסריה, ברך על חתימת העסקה וציין כי:

“הבעת האמון של הצוות של הבאנה לאבס ואינטל היא לא רק בפארק העסקים שלנו אלא בכלכלה הישראלית בכללותה.

כשענקיות בינלאומיות כמו אינטל כעת ודקטלון רק בשבוע שעבר בוחרות להתרחב דווקא אצלנו ודווקא בתקופת הקורונה זוהי ללא ספק הבעת אמון. אנו גם מלאי גאווה מקצועית וגם אופטימיים מאוד לעתיד הכלכלה הישראלית. נעשה הכל על מנת לספק להנהלת ועובדיי הבאנה את סביבת העבודה והעסקים הטובה בישראל.”

רן אלישע מיכאל כרסנטי אורן זילברשטיין עודד אייזנברג צילום חנה ליברמן
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן